Siden 2003     Danmarks største nichemedie for hjemmets elektronik og indhold     720.000 besøg. 262.000 unikke besøgende   (Jan 2013) 
Forside Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Q Acoustics Q7000 5.1 surround højttalere

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Indlæg som besvares
tvkartoffel Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 18-Juni-2009
By, Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 2010
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat tvkartoffel Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Q Acoustics Q7000 5.1 surround højttalere
    Sendt: 20-August-2012 kl. 16:33
OK. Jeg kigge på billedet i anmeldelsen. Der ligner det at der kun er "hul" i bunden, men jeg kan egentlig godt fornemme at der er en grill med stof over, hele vejen rundt. Rimelig elegant må man sige.

MVH
Til top
hummelmose Se Drop Down
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Medlem siden: 25-Juli-2004
By, Land: København, DK
Beskeder: 2723
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat hummelmose Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 16:59
Citat: tvkartoffel

OK. Jeg kigge på billedet i anmeldelsen. Der ligner det at der kun er "hul" i bunden, men jeg kan egentlig godt fornemme at der er en grill med stof over, hele vejen rundt. Rimelig elegant må man sige.

MVH

Der ER hul i bunden. Men samtidigt er der plads hele vejen rundt på nær omkring gain knapperne.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Chuck Norris can divide by zero.
Til top
tvkartoffel Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 18-Juni-2009
Beskeder: 2010
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat tvkartoffel Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 17:07
Jep! Det kan jeg godt se. Jeg kunne bare ikke finde ud af at skrive det.. Thumbs Up

MVH
Til top
Kasper_J Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 30-Marts-2007
Beskeder: 1961
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Kasper_J Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 08:22
Citat: hummelmose

Du læser ikke hvad jeg skriver. B&W performer bedre på 2.1, mens det er dødt løb på 5.1. 

Du kan få god 5.1 lyd ud af mange højttalere men knap så god 2.1 ud af samme. Det er klart den oplevelse jeg har på de fleste satellit systemer jeg har haft og testet.

Jeg læser godt hvad du skriver, men jeg forstår bare ikke hvorfor at det skulle være tilfældet. 

I min verden må en given højttaler, som vi erklærer som bedst med en kilde, alt andet lige også være bedre med alle andre kilder hvis forstærkeren er den samme.
Til top
Otto J Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Medlem siden: 04-Marts-2007
Status: Online
Beskeder: 9895
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Otto J Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 09:20
Det drejer sig ikke om kilde, men om indhold. Eksempelvis indeholder film generelt dybere bas, og subwooferens kvalitet vil derfor have mere at sige ved film end musik - som en grov generalisering.
Mvh Otto

Tape Connection mkII
Til top
Kasper_J Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 30-Marts-2007
Beskeder: 1961
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Kasper_J Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 19:43
Citat: Otto J

Det drejer sig ikke om kilde, men om indhold. Eksempelvis indeholder film generelt dybere bas, og subwooferens kvalitet vil derfor have mere at sige ved film end musik - som en grov generalisering.

Ja jo, men her nænves det jo at B&W er bedre til 2.1 (musik), men at de er ligegode til 5.1(Film). Det du skriver er jo lige det modsatte, at en svag subwoofer vil blive afslørt ved film men ikke så markant ved musik
Til top
Gooferen Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 23-April-2006
Status: Online
Beskeder: 364
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Gooferen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 11:49
Kan disse højtalere fungere med en Panasonic SC-BTT290?
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down