recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Pioneer VSA AX10i - bud inden 28/8 kl. 21!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Pioneer VSA AX10i - bud inden 28/8 kl. 21!

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 18:26
Sådan en har jeg engang haft, så byder 1500 kr afhenter

/soli
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 18:25
Sådan en har engang haft, så byder 1500 kr afhenter

/soli
Til top
inuuteq Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Grønland
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inuuteq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 17:19
Goddag Martin
 
Den må have lyde godt på dine højtaler, har selv en AX10I-S som er tilkoblet System Audio 1250
Til top
martinc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martinc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 16:25

Sælger denne tidligere reference forstærker, et kraftværk på 30 kg!! Hvis du kan leve uden fancy HDMI indgange, så spiller denne røven ud af bukserne på det meste på markedet. Nypris over 30.000 kr.

Jeg er 2. ejer af forstærkeren, desværre fik den nogle skrammer pga. fragt firmaet da jeg købte den. Den har derfor nogle mærker hist og her, og nogle defekter ved bl.a volume knappen + input selector knappen. Disse kan muligvis laves - jeg har ikke prøvet, da jeg blot har brugt fjernbetjening.

Bag på er et par enkelte "støv klapper" røget af ved de optiske indgange - de virker dog stadig. Der medfølger original fjernbetjening + målemikrofon. Fjernbetj. er slidt men virker fint - jeg har dog selv brugt en logitech multifjernbejening til forstærkeren.

Selve forstærkeren fejler intet, jeg har ikke oplevet nogen fejl ved hverken stereo eller surround.

Kan naturligvis ses og høres før køb. Den befinder sig i Horsens.

Pris = 3000 kr. Eller bedste bud inden kl. 21 tirsdag d. 28. August. Byd enten her, på mail eller via dba.

Se billeder og evt. kontakt info her:http://www.dba.dk/pioneer-vsa-ax10i-71/id-85416261/

Her er lidt mere info:

http://www.avland.co.uk/pioneer/vsaax10i/index.htm

Nye billeder:








Redigeret af martinc - 27-August-2012 kl. 13:55
LG 50PK950N, Audiovector S3 Super, Primare I22Dac, Sonos, PS3,
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu