recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Faurholdts bedskedne bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Faurholdts bedskedne bio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Faurholdt Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2012
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Faurholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Faurholdts bedskedne bio
    Sendt: 26-August-2012 kl. 17:47
Hej Recordere!

Nu har jeg endeligt fået en lille bio skrabet sammen til værelset. Billeder kommer senere, når jeg lige får tid.

Rummet er ikke særligt stort så jeg besluttede mig for at bruge et tv istedet for projektor, valget faldt på et Toshiba 42VL863. Syntes det er rigtigt fornuftigt til pengene, fik det til 3700 DKK i Tyskland.
Lyden får jeg fra et sæt Sony SSFCR4000 og en Sony STRDH520 reciever, købte det i Elgiganten på tilbud til 2500.

Mit næste indkøb bliver nok en form for "body shaker", synes bare en buttkicker er for dyr. Så har set/hørt om et par alternativer. En af dem var en Aura Bass Shaker og så har jeg hørt om nogle de sælger i T-Hansen til 100 kr. stk'et, sælger de stadig dem? Og kan de bruges? Håber der er nogen der kan hjælpe 

Undskyld den dårlige billedkvalitet:






Mvh Faurholdt




Redigeret af Faurholdt - 30-December-2012 kl. 21:05
Ny hjemmebiograf, bugdet: ikke så meget.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu