recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til hardwareindkøb til HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til hardwareindkøb til HTPC

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
moli Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

du har ret. Den er meget god men også dyrere. CPU er bedre men måske gpu er bedre på amd'en.
Se evt tråd her:
http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=137030

Dit sidste indlæg fik mig til at genoverveje mit design, og der blev jeg også klar over at GPU'en i AMD'en er bedre. Det fik mig så til at kigge efter hvad der var af low power AMD'ere i A-serien og faldt så over den nye Trinity class, som desværre først lader til at komme til Okt. det ser meget spændende ud. Hvilket også er nævnt i dit link. Så jeg er nok tilbage til en AMD, spørgsmåler er bare om jeg kan vente til Okt/Nov. Der er jo desværre også en ny FM2 socket, så det er ikke bare at skifte til en Trinity.
Morten L



HTPC: Antec Fusion / ASUS DVBviewer /

Display: TH 37PX70

Squeezebox'es / Vortexbox
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 08:18
Det kan godt være at GPU i AMD er meget bedre, men med min i3 2125 bruges GPU ikke til dekodning, og der er masser af overskud i i3'eren.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu