recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 5758596061 74>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så er jeg ved, at hente iOS 11. Bliver spændende.Big smile
Fortæl, fortæl, fortæl når du har prøvet den!
Jeg har haft det på, i små 20 timer nu, og må sige af en beta 1, så kører det rigtig godt. Kontrolcenteret er blevet rigtig godt, da man kan lægge mange ting ind. Min iPhone 7+ har den bedste batteritid siden, jeg har fået den. Fotos er der nogle gode effekter i, som er sjove at lege med. Alt i alt, så kører det super hos mig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stouenberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stouenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 14:19
8-) Steen

BUSH DABradio + det løse...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Stouenberg Stouenberg skrev:

Fra http://osxdaily.com
Det er der ikke noget nyt i. Jeg har haft betaer på, siden iOS 6, og det er da gået ret godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stouenberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stouenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 17:11
Flemming, "Det er der ikke noget nyt i"? iOS 11 Beta er, såvidt jeg ved, ret ny. Hvad mener du med "ret godt"?
8-) Steen

BUSH DABradio + det løse...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af Stouenberg Stouenberg skrev:

Flemming, "Det er der ikke noget nyt i"? iOS 11 Beta er, såvidt jeg ved, ret ny. Hvad mener du med "ret godt"?
Det er der ikke noget nyt i. Det er noget som bliver sagt hvert år, når der kommer et nyt iOS. Derfor ikke noget nyt.Wink Ret godt, er lig med, at jeg indtil videre ikke har haft crash, eller andre underlige ting, som er sket endnu.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 20:30
/zemo/
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2017 kl. 22:37
iOS 11 dev beta 2 ude nu
/zemo/
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2017 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

iOS 11 dev beta 2 ude nu
Takker. Jeg var ellers inde flere gange i går, efter kl. 19. Men det kom åbenbart ret sent, i forhold til tidligere. Det er ellers blevet en del hurtigere.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 18:27
Beta 3 er ude nu til Developer. Der kan også hentes public beta.


Og et lille rygte.



Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 13:11
Det vil da komme til, at koste en formue. Men ok, der er et æble på, så tag mine penge.Tongue

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2017 kl. 18:55
Plejmo filmudlejning er nu kommet til ATV 4. Kender dem ikke. Men vil da se på, hvad de kan/har.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2017 kl. 21:54
Hej, jeg har haft Plejmo-konto i flere år. Det fungerer udmærket. Der er pristrin på filmene, så man kan være heldig at se en god film til reduceret pris, da det går fra 9 kr. op til 49 kr. Knap en håndfuld film er dertil lagt ud til gratis streaming for kunderne hver uge. Det lidt besynderlige er så, at øget efterspørgsel på en film kan øge lejeprisen.

Men ellers er der jo stadig Blockbuster, hvor man kan købe et klippekort, så man kan få tre premierefilm til en stykpris på 33 kr.

Mvh. Jørgensen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5758596061 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu