recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 6061626364 74>
Forfatter
Besked
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 17:14
Har I set her?:

http://onx.dk/nyheder/tvos-11-3-beta-understoetter-airplay-2-og-matcher-framerate-paa-apple-tv-4/

Jeg var da ved at gøre klar til at udskifte mit ATV4 med et ATV 4K for at få variabel framerate, men det behøver jeg vel ikke nu. Kan nogen bekræfte?
/zemo/
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 17:52
Det har jeg godt nok ventet på, glæder mig ingen ATV 4K til mig

Redigeret af jugglerq - 25-Januar-2018 kl. 17:52
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Har I set her?:

http://onx.dk/nyheder/tvos-11-3-beta-understoetter-airplay-2-og-matcher-framerate-paa-apple-tv-4/

Jeg var da ved at gøre klar til at udskifte mit ATV4 med et ATV 4K for at få variabel framerate, men det behøver jeg vel ikke nu. Kan nogen bekræfte?

Har desværre kun public beta, så kan ikke se det endnu. Håber, at det snart kommer som public.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 20:54
Tror den er god nok at ATV4 får automatisk skift af billedfrekvens ,flatpanels har samme historie.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1516863266
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Har I set her?:

http://onx.dk/nyheder/tvos-11-3-beta-understoetter-airplay-2-og-matcher-framerate-paa-apple-tv-4/

Jeg var da ved at gøre klar til at udskifte mit ATV4 med et ATV 4K for at få variabel framerate, men det behøver jeg vel ikke nu. Kan nogen bekræfte?

Har desværre kun public beta, så kan ikke se det endnu. Håber, at det snart kommer som public.
Så kom den som public beta, og jeg kan bekræfte, at framerate skifter automatisk på ATV 4.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så kom den som public beta, og jeg kan bekræfte, at framerate skifter automatisk på ATV 4.

Skifter den imellem 50/60Hz, eller kan den også vise 24Hz nu?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så kom den som public beta, og jeg kan bekræfte, at framerate skifter automatisk på ATV 4.

Skifter den imellem 50/60Hz, eller kan den også vise 24Hz nu?
Tjekkede på Netflix. Og der gik den på 24Hz.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 11:34
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så kom den som public beta, og jeg kan bekræfte, at framerate skifter automatisk på ATV 4.

Skifter den imellem 50/60Hz, eller kan den også vise 24Hz nu?
Tjekkede på Netflix. Og der gik den på 24Hz.


DET er fandme fedt!
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2018 kl. 22:02
ios 11.3 beta 2 er kommet på gaden i dag. Blandt andet, kan man tjekke sit batteri status. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2018 kl. 23:33
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2018 kl. 20:48
iOS 11.3 er nu udkommet til alle. Den er bare hurtig. Og man kan nu tjekke, om ens batteri er dårligt.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2018 kl. 15:39
Der er udgivet en APP på ATV 4 til Blockbuster Nordic. Umiddelbart virker den kun i Norge indtil videre. Men bare det, at den er kommet, kan jo tyde på, at der snart sker noget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6061626364 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu