recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 3738394041 74>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af BehnReady BehnReady skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

 
Jeg kan ikke finde Mavericks endnu - hvordan gjorde du?

Og ta' den Microsoft - gratis OS opdateringer fra nu :-)

Windows 8.1 opdateringen er også gratis, så det var vidst Apple der var tvunget til at følge trop.

Hvad så fra 7 til 8.1, eller fra XP til 8.1?

OS X Mavericks er gratis til alle computere der kan køre det, dvs. alle Macs fra ca. 2007.




Redigeret af Brixen - 22-Oktober-2013 kl. 21:16
Venlig hilsen
KB
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af BehnReady BehnReady skrev:


Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

 
Jeg kan ikke finde Mavericks endnu - hvordan gjorde du?

Og ta' den Microsoft - gratis OS opdateringer fra nu :-)


Windows 8.1 opdateringen er også gratis, så det var vidst Apple der var tvunget til at følge trop.


OK, så skal jeg da have opgradet min Win 7 til Win 8 - Gratis
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:




Oprindeligt skrevet af BehnReady BehnReady skrev:


Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

 
Jeg kan ikke finde Mavericks endnu - hvordan gjorde du?

Og ta' den Microsoft - gratis OS opdateringer fra nu :-)


Windows 8.1 opdateringen er også gratis, så det var vidst Apple der var tvunget til at følge trop.


Hvad så fra 7 til 8.1, eller fra XP til 8.1?

OS X Mavericks er gratis til alle computere der kan køre det, dvs. alle Macs fra ca. 2007.






Skulle vist have taget mere for min hvide MacBook 2008 som jeg solgte i søndags...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af BehnReady BehnReady skrev:


Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

 
Jeg kan ikke finde Mavericks endnu - hvordan gjorde du?

Og ta' den Microsoft - gratis OS opdateringer fra nu :-)


Windows 8.1 opdateringen er også gratis, så det var vidst Apple der var tvunget til at følge trop.

8.1, er næppe, at sammenligne, med en fuld opdatering.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af htpcdude htpcdude skrev:

 

Skulle vist have taget mere for min hvide MacBook 2008 som jeg solgte i søndags...

Jeg synes faktisk at der kom mange gode ting frem på den keynote.

Min iPad 1 bliver skiftet ud med en iPad Air.
iMac bliver opgraderet til Mavericks og iLife og iWorks bliver også opdateret.
iPhone 4S bliver skiftet ud med 5S, men det havde jeg besluttet inden.

Og endelig kommer der en ny Mac Pro. Den har været for længe undervejs. Jeg tror den grafiske branche er gået over til Windows Workstation og iMac i stedet for Mac Pro. Desværre. 

 

Venlig hilsen
KB
Til top
BehnReady Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BehnReady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af BehnReady BehnReady skrev:


Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

 
Jeg kan ikke finde Mavericks endnu - hvordan gjorde du?

Og ta' den Microsoft - gratis OS opdateringer fra nu :-)


Windows 8.1 opdateringen er også gratis, så det var vidst Apple der var tvunget til at følge trop.

8.1, er næppe, at sammenligne, med en fuld opdatering.
Der er sket lige så meget fra 8 til 8.1 som fra Mountain Lion til Mavericks.

Men kan godt mærke at man er i Apple fanboy land her, så ikke flere kommentarer herfra.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af BehnReady BehnReady skrev:


Men kan godt mærke at man er i Apple fanboy land her, så ikke flere kommentarer herfra.

Jeg har kun Win PC, og har desværre opdateret til 8,1. Og lige siden, så uanset hvad jeg skriver, så glemmer den lige, at skrive nogle bogstaver. Det er ret irriterende, at jeg ikke bare kan skrive, uden at skulle tjekke teksten, igennem hver gang.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:36
@brixen: Ville ønske at jeg havde behov for en Mac Pro, det er vel nok en lækker maskine.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af BehnReady BehnReady skrev:

Men kan godt mærke at man er i Apple fanboy land her, så ikke flere kommentarer herfra.

Lige efter vi er blevet indoktrineret i en 1,5 times live præsentation Big smile 

Om et par dage er vi normale igen Wink
Venlig hilsen
KB
Til top
BehnReady Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BehnReady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af BehnReady BehnReady skrev:


Men kan godt mærke at man er i Apple fanboy land her, så ikke flere kommentarer herfra.

Jeg har kun Win PC, og har desværre opdateret til 8,1. Og lige siden, så uanset hvad jeg skriver, så glemmer den lige, at skrive nogle bogstaver. Det er ret irriterende, at jeg ikke bare kan skrive, uden at skulle tjekke teksten, igennem hver gang.
Det går heller ikke altid godt i Apple land kan jeg berette, min iPad 2 er nærmest ubrugelig efter opgradering til IOS7 :(

Så jeg tør ikke opgradere min Macbook Air foreløbig. Min Windows PC blev derimod bedre på alle punkter ved opgradering til 8.1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:45
Der er også opdatering til IOS. Det er 7.0.3. Der står hvad der er af rettelser. Kan hentes OTA.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
BehnReady Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BehnReady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af BehnReady BehnReady skrev:

Men kan godt mærke at man er i Apple fanboy land her, så ikke flere kommentarer herfra.

Lige efter vi er blevet indoktrineret i en 1,5 times live præsentation Big smile 

Om et par dage er vi normale igen Wink
Ah, lyder godt. Så tør jeg godt deltage i debatten igen :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3738394041 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu