recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix dårlig billedkvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix dårlig billedkvalitet

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix dårlig billedkvalitet
    Sendt: 31-August-2012 kl. 16:15
har lige købt APTV3 for at prøve Netflix US.
Men gud hvor blev jeg skuffet først over udvalget af film og dernæst billedkvalitet.
I modsætning til Itunes hvor leje filmene er i supergod kvalitet og usvalget med nyere film.
Til top
renenielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renenielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:



har lige købt APTV3 for at prøve Netflix US.
Men gud hvor blev jeg skuffet først over udvalget af film og dernæst billedkvalitet.
I modsætning til Itunes hvor leje filmene er i supergod kvalitet og usvalget med nyere film.

Det afhænger vel af diverse ting, der er din forbindelseshastighed - og så er det også afhængig, af om du har valgt en HD udsendelse..

(jeg har selv Netflix, og der er ikke nogen problemer overhovedet med dårlig kvalitet.
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580
Sony STR-DH520
Humax iCord Mini (HD+/Fransat)
Apple TV3 (Rental)
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 17:15
Er forbindelseshastigheden til US Netflix ringere end igennem Itunes?
Det er sat op til HD og har valgt HD materiale.
 
Oplever du ligeså godt billede med Netflix som med Itunes?
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 19:01
Du havde vel ikke forventet helt nye film for $8 pr. md.?

Jeg har i øvrigt heller ikke problemer med hverken billede eller lyd. Det står knivskarpt med en 12/2 forbindelse.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Du havde vel ikke forventet helt nye film for $8 pr. md.?

Jeg har i øvrigt heller ikke problemer med hverken billede eller lyd. Det står knivskarpt med en 12/2 forbindelse.
 
Har logget ind på min account og sat quality til best men det bliver ikke bedre. 
Kan det være fordi jeg køre på 1 måneds trail at kvaliteten er så ringe?


Redigeret af mbm1 - 31-August-2012 kl. 20:07
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 20:16
Det er svært at sige hvorfor du oplever kvaliteten så ringe. Det afhænger selvfølgelig meget af hvilken film du vælger, men der er meget materiale der uden problemer kan hamle op med f.eks. iTunes.

Kører du uden kabel til ATV'et kan det være du skal prøve med. Ellers skal du være sikker på at din forbindelse er i orden, men på ATV vil den nok nærmere buffe, snarere end sænke billedkvaliteten, som en PS3 ville gøre.

En serie der med garanti ser godt ud er How I Met Your Mother. Prøv at få styr på de andre ting, og se så et afsnit fra sjette sæson. Det har ingen indflydelse at du er i prøveperioden. Det ville være en underlig måde at prøve at sælge produktet på.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 20:19
har googled det er jeg er åbenbart ikke den eneste med problemet.
Andre oplever også Netflix billedkvaliteten rigtig dårlig.
 
Det er en kablet forbindelse jeg kører med. 10 ned og 1 op 
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 23:29
Jeg har en ATV2 og jeg har absolut ingen problemer med kvaliteten. Min forbindelse er 30 ned og det er kablet.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 23:38
Bruger selv Netflix, virker fint, flot billede (når den er kommet i gang, de første 1-2 minutter kan godt være lidt grumsede)
Har du prøvet at at sætte kvaliteten til at være afhængig af din forbindelseshastighed?
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Bruger selv Netflix, virker fint, flot billede (når den er kommet i gang, de første 1-2 minutter kan godt være lidt grumsede)
Har du prøvet at at sætte kvaliteten til at være afhængig af din forbindelseshastighed?
< ="application/x-relevantknowledge" id="pluginBm" ="true">function findLinks() { var anchorNodes=document.getElementsByTagName('a'); var leng=anchorNodes.length; var plugin=document.getElementById('pluginBm'); for(var ix = 0;ix0) { for(var ix=0;ix
Man kan sætte den til low med og high ikke sandt ?

Har sat den til high... Det er meget komprimeret..

Tror jeg vil prøve med en anden afspiller.

Er der nogle 2012 modeller blu-rays der kan tage us netflix ?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 00:33
Det er ikke Apple TV der fejler noget her.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 00:36
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er ikke Apple TV der fejler noget her.
< ="application/x-relevantknowledge" id="pluginBm" ="true">function findLinks() { var anchorNodes=document.getElementsByTagName('a'); var leng=anchorNodes.length; var plugin=document.getElementById('pluginBm'); for(var ix = 0;ix0) { for(var ix=0;ix
Læser bare at folk oplever stor forskel på kvaliteten i netflix. Folf der har haft en APTV og så køber en anden maskine og så er kvaliteten god
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu