recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix dårlig billedkvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix dårlig billedkvalitet

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 08:20
my bad..
Det var DLC til BF3 spillet jeg havde købt 
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:



Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Du havde vel ikke forventet helt nye film for $8 pr. md.?

Jeg har i øvrigt heller ikke problemer med hverken billede eller lyd. Det står knivskarpt med en 12/2 forbindelse.

 
Har logget ind på min account og sat quality til best men det bliver ikke bedre. 
Kan det være fordi jeg køre på 1 måneds trail at kvaliteten er så ringe?



Nej, det er ikke derfor. Virkede fint under _min_ trial.

Redigeret af danji - 04-September-2012 kl. 08:56
Mvh dan.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 11:29
Jeg oplever ingen problemer med kvaliteten på hverken UK, eller US Netflix.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Webmonkey Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Webmonkey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 12:31
Er der nogen som har oplevet en stor forskel i kvaliteten af dansk Netflix på PS3 vs. Apple TV 3? På min PS3 er billedkvaliteten markant bedre :-(

Dette er også tilfældet efter opdateringen af Apple TV så den nu kan understøtte "Super HD" - PS3 er stadig klart bedre :-( - meget irriterende når nu man har købt Apple TV for at gøre det simplere, med mindre støj og energi forbrug :-(

Min Apple TV står til 1080p 60 output.


In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Webmonkey Webmonkey skrev:

Er der nogen som har oplevet en stor forskel i kvaliteten af dansk Netflix på PS3 vs. Apple TV 3? På min PS3 er billedkvaliteten markant bedre :-(

Dette er også tilfældet efter opdateringen af Apple TV så den nu kan understøtte "Super HD" - PS3 er stadig klart bedre :-( - meget irriterende når nu man har købt Apple TV for at gøre det simplere, med mindre støj og energi forbrug :-(

Min Apple TV står til 1080p 60 output.


Har lige prøvet us netflix vha atv3. Desværre var billedkvaliteten i forhold til dansk netflix ret ringe. Er der nogen der er blevet klogere på problemet?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Online
Point: 6989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 19:24
Jeg har lige god netflix uanset hvor den kommer fra på min atv3

Usa er lige så flot som dk.

Har du fornuftig båndbredde. Eller bruger du noget vpn som begrænser ?
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Jeg har lige god netflix uanset hvor den kommer fra på min atv3

Usa er lige så flot som dk.

Har du fornuftig båndbredde. Eller bruger du noget vpn som begrænser ?


20 op og ned. Har testet hastigheden. Den har aldrig været mindre end 25 ned og 35 op!!!! Kablet forbindelse mellem router og ATV. Mystisk, at der er forskel mellem us og dk netflix.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Online
Point: 6989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 06:14
Bruger du vpn. Eller unblock tjenester ?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 10:11
To tanker:
- Der er visse Apple TV-bokse der har problemer med netværk. Det er en anerkendt fejl fra Apple og de kan byttes uden beregning i butikkerne.
- Der var på et tidspunkt problemer med, at visse Apple TV-bokse havde langt dårligere forbindelse med kabel end trådløst - underligt nok. Prøv at hiv kablet ud og tilslut via WiFi. Hjælper det?
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Bruger du vpn. Eller unblock tjenester ?
Nej. Men ville det betyde noget om det er US eller Dk?
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

To tanker:
- Der er visse Apple TV-bokse der har problemer med netværk. Det er en anerkendt fejl fra Apple og de kan byttes uden beregning i butikkerne.
- Der var på et tidspunkt problemer med, at visse Apple TV-bokse havde langt dårligere forbindelse med kabel end trådløst - underligt nok. Prøv at hiv kablet ud og tilslut via WiFi. Hjælper det?
Jeg prøver i aften. Men, det der undrede mig var, at det KUN er på US Netflix, at kvaliteten var dårlig. Netflix Dk har altid været meget godt!
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 10:43
Okay, men er det så ikke fordi du har sat en VPN op? Eller hvordan modtager du US Netflix?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu