recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TP Musik drejer nøglen om
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TP Musik drejer nøglen om

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TP Musik drejer nøglen om
    Sendt: 03-September-2012 kl. 13:14
TP Musik drejer åbenbart nøglen om.I al fald iflg. denne artikel http://ibyen.dk/gadeplan/ECE1741034/tp-musik-lukker-og-slukker/

Ganske sørgeligt. Jeg har lagt rigtigt mange penge i butikken i Århus.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 13:21
velkommen til den digitale tidsalder?
 
;-)
Til top
arcona Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arcona Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 13:22
I 2007 blev der solgt for 616 millioner kroner musik i Danmark, hvor det digitale salg udgjorde 8,7 procent. I 2011 var omsætningen faldet til 420 millioner kroner, hvor det digitale salg udgjorde 39 procent.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 13:24
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af Juleulven Juleulven skrev:

velkommen til den digitale tidsalder?
 
;-)

Helt ærligt, så er jeg ved at få nok af det der fucking lavkvalitets streaming...

Noget helt andet er, at denne tråd egentlig godt kan lukkes, da der allerede er oprettet mindst én anden om emnet. Jeg så den bare ikke før jeg oprettede denne.


"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Juleulven Juleulven skrev:

velkommen til den digitale tidsalder?
 
;-)

Helt ærligt, så er jeg ved at få nok af det der fucking lavkvalitets streaming...

Noget helt andet er, at denne tråd egentlig godt kan lukkes, da der allerede er oprettet mindst én anden om emnet. Jeg så den bare ikke før jeg oprettede denne.


Der er tre tråde om samme emne.LOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 13:36
The more the merrier... Tongue
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

The more the merrier... Tongue
LOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 15:02
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 18:29
Så har TP Musik & Film åbnet for postordre salg af musik og film.
Har lige bestilt Walk the line (extented) på Blu-ray til 30 kr plus 29 kr i porto. Med andre ord der er en del gode tilbud, man skal bare lige finde dem ;-)
mvh Infinity
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 19:35
De kunne godt lave en søgefunktion, med nyheder og tilbud, så man ikke skal lede, så meget efter det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2012 kl. 21:51
Nu er det faktisk muligt at gå ind under Blu-ray og se tilbud, og jeg har lige bestilt en stribe til 30 kr stykket og lidt andet. Min første ordre kom efter et par dage - ikke super hurtigt, men helt tilfredsstillende.
For en god ordensskyld: Jeg har intet med TP at gøre udover at jeg er kunde der.
mvh Infinity
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu