recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærkere med Home Theater input
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærkere med Home Theater input

 Besvar Besvar Side  <1 910111213 14>
Forfatter
Besked
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2015 kl. 19:18
Ok tak for hjælpen. Lidt en skam at en sub ikke kan bruges begge vejle.
Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2015 kl. 23:28
parasound p5    ,

Halo Integrated 


og lyngdorf 2170 kan gøre det du leder efter  :)

Til top
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 00:15
Ok tak. De er desværre noget dyre, men hvis jeg kan finde noget brugt, kan det da være jeg kan få råd. Findes der evt nogle mere prisbillige alternativer?
Til top
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 18:36
Kan i se om den nye Audiolab 8300A har HT input? Jeg prøvede at skrive til dem og fik det her svar, men er stadig usikker på om det betyder den har det:

"If you wish to use the 8300A to drive your Front speakers you can use the mode set to Pre/power then use the Power Amplifier input and and use the AV Amps Volume control.(Make sure the AV Amps volume is turned down prior to switching on the 8300A and only make changes to your Hifi system with the Power off)"

Her er også lige et link til manualen:
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 19:21
Har ikke kunne finde manualen på 8300A, har sig ikke ledt så meget
Til top
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 20:44
Jeg har lagt et link til den i mit indlæg. Kan ikke helt forstå jeg skal skrue ned for min receiver, før jeg tænder for 8300A. Troede ikke det var nødvendigt hvis den har HT input, så derfor er jeg lidt i tvivl.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 21:09
Tror ikke du skal tage det så tungt. Det er bare for at opfordre til forsigtighed at de skriver sådan. Man kan godt lave ulykker hvis man tager hovedet under armen, men Skift aldrig nogen sinde kabler mellem en forforstærker og en effektforstærker med strøm på.
Læg ellers mærke til om der kommer tænd sluk "bump"/"pop" i højttalerne. Hvis der gør kan du prøve at tænde effektforstærkeren sidst (ikke samtidig med forforstærkeren, men efter). Der er ellers ikke noget at være bange for, bare vær lidt forsigtig hvis du ikke har prøvet det før.


Redigeret af Trumle - 01-December-2015 kl. 21:16
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 21:58
Den har HT input. Den skal sættes i pre-power mode kan vist kun gøres ved at dreje på mode hjulet på forstærkeren.
Overvej om det er en god løsning for dig, ville selv vælge en forstærker hvor der kan skiftes på fjernbetjeningen.
Til top
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 14:12
Tak for hjælpen. Ifølge manualen kan man vælge input i menuen fra fjernbetjeningen, så det fungerer vist som det skal :)
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af ReneS ReneS skrev:

Tak for hjælpen. Ifølge manualen kan man vælge input i menuen fra fjernbetjeningen, så det fungerer vist som det skal :)

Det kan jeg ikke lige jeg kan se....
Til top
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 14:27
Så vidt jeg kan se skal man trykke på play knappen, så kommer man ind i menuen hvor det kan vælges.
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2016 kl. 00:17
Hvad med Rotel RC-1590? Kan kun se RC-1570 og 80 på men ikke 90. Er det en mangel/fejl? Er 1590 ikke bare en overbygning på de 2 andre modeller?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu