recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz CD afspilning lagger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marantz CD afspilning lagger

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xcalibur Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcalibur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Marantz CD afspilning lagger
    Sendt: 10-September-2012 kl. 07:35
Hej,

Jeg har en Marantz UD5005 CD/DVD/Blu-ray afspiller, som er forbundet til min Marantz SR6006 receiver. De er forbundet på to måder:

Til film: Via HDMI
Til musik: Via analog

Grunden er primært, at så kan jeg indstille min receiver til forskellige indstillinger pr. input, og derved få forskellige indstillinger for film og musik.

Men ofte (ikke altid) når jeg spiller musik er det som om musikken lagger hurtigt fremad, lidt som det kører med dobbelt hastighed og springer halve sekunder over. 

Dette sker kun når jeg spiller via analog udgangen. Hvis jeg, mens jeg stadigt afspiller, skifter over til HDMI, spiller det helt normal, men skifter jeg tilbage til analog begynder det at hoppe igen.

Hvis jeg tager HDMI kablet ud, har jeg heller ikke oplevet det, men har også kun eksperimenteret begrænset med det endnu.

Men det ser ud som om, at HDMI er skyldig i, at når ikke der afspillet via den forbundne HDMI, så kan cd afspilleren ikke holder tempoet. Og det sker kun når HDMI er tilsluttet (har ikke oplevet det når ikke HDMI er tilsluttet).

Er der nogen der har nogle erfaringer eller bud? :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu