recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic VT50, mulig del forklaring på 50Hz probl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic VT50, mulig del forklaring på 50Hz probl

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ErikUkendt1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic VT50, mulig del forklaring på 50Hz probl
    Sendt: 11-September-2012 kl. 16:27
  I det tyske AV blad "AudioVision" nr. 08-12, side 83 øverst, spørger en læser om hvad der er om 50Hz problemet med rykkende panoreringer hos Panasonic VT50 serien.

De svarer her i (min opsummerede løse oversættelse):

" at vi ikke oplevede nogle problemer ved alm. TV drift. En kollega har dog sagt at problemet, muligvis hidrører fra en ændring af Codec streamningen af DVBS-streams ved bestemte sendere. Disse ændringer kan så give problemer med nogle tunere kombinationer. Dette forklarer så, hvorfor man ikke altid kan se fejlen med alle tunere. Over HDMI indgangen har vi ikke oplevet nogle 50 Hz rykkende billeder."

Da jeg ikke selv har et VT50, kan jeg ikke bidrage med egne erfaringer.
Mvh Erik
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu