recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C boks med component ud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-C boks med component ud?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Du beskriver intet om øvrige krav til box ?!!
... men du kan tjekke Topfield CBP-2001 CI+:
 
 
Nej... netop fordi der ikke ER andre krav?!?
Bortset fra HD/MPEG4 eller..... Wink
miri
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Er de Samsung bokse fra yousee kompatible med andre udbydere? Ellers er de også udelukkede desværre
Måske du skulle fortælle hvilken udbyder det skal være til? Wink
 
Mvh JørgenT


Redigeret af JørgenT - 16-September-2012 kl. 20:56
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Du beskriver intet om øvrige krav til box ?!!
... men du kan tjekke Topfield CBP-2001 CI+:
 
 
Nej... netop fordi der ikke ER andre krav?!?
Bortset fra HD/MPEG4 eller..... Wink
Det er en selvfølge og ikke noget jeg behøver at skrive, da alle operatører sender nogle kanaler i MPEG4. Det kan alle andre end dig vist regne ud...
Ligeledes skrev jeg heller ikke at den skal køre på 230V, for det er også en selvfølge...< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Er de Samsung bokse fra yousee kompatible med andre udbydere? Ellers er de også udelukkede desværre
Måske du skulle fortælle hvilken udbyder det skal være til? Wink
 
Mvh JørgenT
Lokal antenneforening< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af filthat filthat skrev:

Hvis den bare skal være dvb-c boks kan du bruge en Zaptor boks, de kan typisk købes brugt for et par hundrede kr.
Nej det kan jeg ikke for der kræves en internetforbindelse fra stofa for at benytte en zaptorboks ifølge flere sider jeg har kigget på... Men det er måske ikke korrekt?< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filthat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Nej det kan jeg ikke for der kræves en internetforbindelse fra stofa for at benytte en zaptorboks ifølge flere sider jeg har kigget på... Men det er måske ikke korrekt?< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">


Den kan sagtens virke uden net. Så er den bare en almindelig dum dvb-c tuner.
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af filthat filthat skrev:

Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Nej det kan jeg ikke for der kræves en internetforbindelse fra stofa for at benytte en zaptorboks ifølge flere sider jeg har kigget på... Men det er måske ikke korrekt?< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">


Den kan sagtens virke uden net. Så er den bare en almindelig dum dvb-c tuner.
Og den virker på andre net end stofas eget kabeltv net?< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filthat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 23:07
Ja, man kan indstille hvilke frekvenser osv den skal søge på. Det er en ganske almindelig dvb-c boks, det eneste den nok ikke vil kunne er tv-guide.
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 23:21
Hvad med denne:

http://www.parabolshoppen.dk/shop/macab-hd-4ct-combo-2580p.html
Til top
rafgut Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rafgut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af filthat filthat skrev:

Ja, man kan indstille hvilke frekvenser osv den skal søge på. Det er en ganske almindelig dvb-c boks, det eneste den nok ikke vil kunne er tv-guide.


Min Zaptorbox kunne desværre ikke benyttes som DVB-C tuner da jeg flyttede til en Yousee-adresse. Den fandt kun 1 kanal selvom jeg tastede de rigtige frekvenser osv. ind.
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af Bhund Bhund skrev:

Hvad med denne:

http://www.parabolshoppen.dk/shop/macab-hd-4ct-combo-2580p.html
En anelse dyr måske, men tak for linket...
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af rafgut rafgut skrev:

Oprindeligt skrevet af filthat filthat skrev:

Ja, man kan indstille hvilke frekvenser osv den skal søge på. Det er en ganske almindelig dvb-c boks, det eneste den nok ikke vil kunne er tv-guide.


Min Zaptorbox kunne desværre ikke benyttes som DVB-C tuner da jeg flyttede til en Yousee-adresse. Den fandt kun 1 kanal selvom jeg tastede de rigtige frekvenser osv. ind.
Øv... Så tør jeg heller ikke rigtig satse på at den virker hos mig selvom jeg ikke har yousee< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu