recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rep af Denon DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rep af Denon DVD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Taarten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2012
Sted: Thorsø, DK
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Taarten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rep af Denon DVD
    Sendt: 23-September-2012 kl. 12:36
Hejsa

Jeg er den glade ejer af en Denon ADV-500SD.

Desværre så virker DVD'en ikke. Men så fandt jeg frem til denne tråd:
http://www.avforums.com/forums/blu-ray-dvd-players/966076-denon-adv-500sd-does-not-load-dvds.html
Jeg modtog så en ny laser, og har fået den monteret. Men desværre så vil den slet ikke tage nogen DVD'ere, men siger med det samme "No Disc" (ligesom en anden har oplevet i ovenstående tråd...). Kan det have noget at gøre med at laseren skal kalibreres (altså sørge for at den starter inderst på skiven...?)???

Gode råd modtages med kyshånd, da anlægget faktisk spiller rigtigt godt (set i forhold til størrelsen)...
Til top
Taarten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2012
Sted: Thorsø, DK
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Taarten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 10:32
Bump...!!!
3 x LGA 775 stationære
2 Laptops (Lenovo & Fujitsu Siemens)
Asrock HTPC m. Openelec
Synology NAS 207+
Nintendo Wii
Xbox360
PS3 + PS2
3 x Xbox m. XBMC
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 23:00
Hvad sagde den med den gamle laser i, det samme ?. Det er mange år siden jeg rodede med DVD/CD maskiner, dengange oplevede jeg på nogen lasere at der sad en kortslutnings lus for at beskytte mod statisk elektricitet.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 20:15
Vil mene der skal kalibreres/justeres når man skifter laserhoved...
Til top
Taarten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2012
Sted: Thorsø, DK
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Taarten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 21:03
Kan man selv kalibrere/justere laserhovedet...?
3 x LGA 775 stationære
2 Laptops (Lenovo & Fujitsu Siemens)
Asrock HTPC m. Openelec
Synology NAS 207+
Nintendo Wii
Xbox360
PS3 + PS2
3 x Xbox m. XBMC
Til top
Taarten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2012
Sted: Thorsø, DK
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Taarten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:



Hvad sagde den med den gamle laser i, det samme ?. Det er mange år siden jeg rodede med DVD/CD maskiner, dengange oplevede jeg på nogen lasere at der sad en kortslutnings lus for at beskytte mod statisk elektricitet.


Nej den sagde ikke det samme...- Efter isættelse af den nye laser siger den med det samme : "NO DVD"

Jeg tænker også at den skal kalibreres...
3 x LGA 775 stationære
2 Laptops (Lenovo & Fujitsu Siemens)
Asrock HTPC m. Openelec
Synology NAS 207+
Nintendo Wii
Xbox360
PS3 + PS2
3 x Xbox m. XBMC
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af Taarten Taarten skrev:

Kan man selv kalibrere/justere laserhovedet...?
 
Nej, du skal have fat i en der har forstand på det...
Til top
Taarten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2012
Sted: Thorsø, DK
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Taarten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 21:46
Ok...

Er det noget der tager lang tid for en erfaren TV Radio tekniker...?
3 x LGA 775 stationære
2 Laptops (Lenovo & Fujitsu Siemens)
Asrock HTPC m. Openelec
Synology NAS 207+
Nintendo Wii
Xbox360
PS3 + PS2
3 x Xbox m. XBMC
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 22:16
Det burde det ikke, ring og spørg om der er nogen der vil hjælpe dig, og spørg om en ca. pris...
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2012 kl. 21:01
Jamen hvor dyr er den afspiller for ny siden det kan betale sig med værkstedsbesøg. Jeg ville nok bruge hifi klubbens værksted, de kender dog produktet skulle man mene.
 
MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu