recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 5's tilstand i DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 5's tilstand i DK?

 Besvar Besvar Side  <1 1314151617 28>
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 17:52
Det omdiskuterede foto issue hedder "purple haze" , og i kan læse nettets mest kompetente analyse af kameraet i det hele taget, og fænomenet "purple haze" på Iphone5 her : http://www.dpreview.com/articles/6867454450/quick-review-apple-iphone-5-camera/3
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 18:02
Da jeg havde min iPhone 4 oplevede jeg rent faktisk det omtalte antenneproblem. Prøvede det samme slags "death grip" på konens mobil og min daværende htc arbejdsmobil - og det var ret tydeligt. De mistede også signalbjælker men opretholdte trodset stadig forbindelsen mens jeg snakkede. iPhone 4 signalet døde totalt. Så der ER noget om antenneproblemet (for dem der hårdnakket benægter det ikke fandtes i DK).

Iøvrigt tror jeg flere af de "nye" Apple problemer liggere ios6. Således er min wifi-forbindelse på arbejdsmobilen (iPhone 4s) totalt ubrugelig. Den virker simpelthen ikke. Nææ...Apple har sløset gevaldigt denne gang over hele linjen...
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 18:24
Steve Jones: det er korrekt, jeg kan kun forholde mig til hvad du skriver, ikke hvad du reelt er. Jeg vedkender mig iøvrigt gladeligt at jeg er Apple fan. Men jeg synes faktisk ikke jeg er Android hater. Jeg går ikke ind i Android diskussioner og fortæller folk at de er idioter fordi de bruger Android. Du og visse andre virker meget determinerede på at fortælle folk hvorfor de ikke skal købe Apple. Tænk hvis den samme energi blev lagt i at fortælle om glæderne ved alternativerne.
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 18:33
Undre mig... og er lettere irriteret ;-)  over at iphone, airport-express osv. _ikke_ fås i samme lækre alu-cover som deres laptops, drev til samme ol. ?.....

Bond Cool 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Steve Jones: det er korrekt, jeg kan kun forholde mig til hvad du skriver, ikke hvad du reelt er. Jeg vedkender mig iøvrigt gladeligt at jeg er Apple fan. Men jeg synes faktisk ikke jeg er Android hater. Jeg går ikke ind i Android diskussioner og fortæller folk at de er idioter fordi de bruger Android. Du og visse andre virker meget determinerede på at fortælle folk hvorfor de ikke skal købe Apple. Tænk hvis den samme energi blev lagt i at fortælle om glæderne ved alternativerne.
Jeg tror det er første gang, at jeg har været helt enig med dig.Big smile
+1
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fejlen kan vel fremprovokeres af en lampe indendørs. Det farver jo hele billedet lilla Confused
 
Du skriver at den farver hele billedet lilla, du skriver det som noget du SELV har oplevet, er det sandt ?
 eller hopper du på bølgen som så mange andre, JEG HAR LÆST , men ved ikke om det er en and ??
Ja ved selvsyn i de viste billeder er det fra iP5 farvet lilla ift de andre to.
 
 
Men er det DIG der har taget de billeder ? man kan da "fixe" meget med billeder.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fejlen kan vel fremprovokeres af en lampe indendørs. Det farver jo hele billedet lilla Confused
 
Du skriver at den farver hele billedet lilla, du skriver det som noget du SELV har oplevet, er det sandt ?
 eller hopper du på bølgen som så mange andre, JEG HAR LÆST , men ved ikke om det er en and ??
Ja ved selvsyn i de viste billeder er det fra iP5 farvet lilla ift de andre to.
 
 
Men er det DIG der har taget de billeder ? man kan da "fixe" meget med billeder.
Ja ok! De er fixet for at svine den nye iP5 ?

Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2012 kl. 19:47
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 20:19
ja Kampus, de er som alle andre klager over den nye iPhone5 falske og led i en stor sammensværgelse der er skabt af Apple haters for at skabe dårlige rygter - ingen klager over Apple kan være ægte.

Her er eks. et Apple fansite hvor en ægte Apple elsker tager sammenligningsbilleder med hhv. ip4 og ip5 for at vise at purple halo er helt normalt, ikke bare på ip5 - altså som et forsvar af problemet - skal vi gætte på at han også har forfalsket både ip4 billedet og ip5 billedet i et misforstået forsøg på at forsvare problemet, eller kunne der virkelig være noget om snakken at purple halo rent faktisk godt kan opstå på en ip5 ??

http://thenextweb.com/apple/2012/09/26/the-iphone-5s-camera-suffering-purple-haze-flaw-not-fast/

PS: mit indlæg kan indeholde et gran af sarkasme
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

ja Kampus, de er som alle andre klager over den nye iPhone5 falske og led i en stor sammensværgelse der er skabt af Apple haters for at skabe dårlige rygter - ingen klager over Apple kan være ægte.

Her er eks. et Apple fansite hvor en ægte Apple elsker tager sammenligningsbilleder med hhv. ip4 og ip5 for at vise at purple halo er helt normalt, ikke bare på ip5 - altså som et forsvar af problemet - skal vi gætte på at han også har forfalsket både ip4 billedet og ip5 billedet i et misforstået forsøg på at forsvare problemet, eller kunne der virkelig være noget om snakken at purple halo rent faktisk godt kan opstå på en ip5 ??

http://thenextweb.com/apple/2012/09/26/the-iphone-5s-camera-suffering-purple-haze-flaw-not-fast/

PS: mit indlæg kan indeholde et gran af sarkasme
Hvor meget sarkasme fandt du så i min kommentar? Du misforstod!Wink
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvor meget sarkasme fandt du så i min kommentar? Du misforstod!Wink
Det var da ellers tydeligt, især når du jo selv er på iPhone.LOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvor meget sarkasme fandt du så i min kommentar? Du misforstod!Wink


hehe, nej jeg fangede den godt Kampus ;)
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 20:39
Sarkasme eller ej. Spawn har en pointe ;)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1314151617 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu