recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 5's tilstand i DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 5's tilstand i DK?

 Besvar Besvar Side  123 28>
Forfatter
Besked
klaushansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2012
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaushansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 5's tilstand i DK?
    Sendt: 29-September-2012 kl. 16:41
Vil høre hvordan oplevelsen er hos de der allerede nu har erhvervet sig en iPhone 5!
Oplever i samme problemer med risser, hakker osv som andre steder?
Har i bemærket andre hardware-problemer indtil videre?

På forhånd tak

Mvh klause
Til top
Stone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 17:03
Hej Klause.
Jeg fik min i fredags. Jeg har ikke oplavet nogle af de indmeldte problemer, men har dog ikke benyttet kort-funktionen.
Der er virkelig god - og virker virkelig hurtig, når man går rundt i menuer og endnu mere overbevisende med browseren.
Jeg kommer fra en HTC Sensation, men har også brugt meget tid "sammen" med en Ipad3.
Bare lige så i ved, hvad jeg sammenligner med.
Super tilfreds - lækker skærm.
 
Mvh. Steen 
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 19:31
Jeg har heller ikke haft nogle problemer eller ridser har en 64g sort.det er en rigtig dejlig telefon.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
klaushansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2012
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaushansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 10:33
Ok har bare læst at nogle har haft en masse risser og lækkede lys og generelt var meget sart overfor netop stød og ridsning....
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 11:02
Der er også en del som skulle have fejl. Men du kan også godt regne, med at der er nogen bare skriver noget, fordi, at de ikke kan lide Apple. Så kan det hurtigt komme til, at se værre ud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 11:13
Eller også er det enkelte "mandagsudgaver"...
Til top
klaushansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2012
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaushansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 11:14
Det er selvfølgelig rigtigten har bl.a. holdt øjede Apple supports forum. Der er der mange billeder af dårlige eksemplarer. Jeg vil meget gerne eje en iPhone 5 da jeg er meget glad for min 3GS. Vil bare helst ikke skuffes af en Tlf der ikke lever op til forventningerne.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af klaushansen klaushansen skrev:

Det er selvfølgelig rigtigten har bl.a. holdt øjede Apple supports forum. Der er der mange billeder af dårlige eksemplarer. Jeg vil meget gerne eje en iPhone 5 da jeg er meget glad for min 3GS. Vil bare helst ikke skuffes af en Tlf der ikke lever op til forventningerne.
 
Man kan vel få den byttet, hvis telefonen har været ude på skrammer?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af klaushansen klaushansen skrev:

Det er selvfølgelig rigtigten har bl.a. holdt øjede Apple supports forum. Der er der mange billeder af dårlige eksemplarer. Jeg vil meget gerne eje en iPhone 5 da jeg er meget glad for min 3GS. Vil bare helst ikke skuffes af en Tlf der ikke lever op til forventningerne.
Når nu der er faldet lidt ro over det, så de har dem på lager rundt omkring. Så går du ned og køber en, med beder medarbejderen om at lukke den op, og så om du må tage en lup med, så undersøg den i hoved og Rø. Jeg har siddet med min, og kigger alle revner igennem. Med en lup, for at være helt sikker.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
klaushansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2012
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaushansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 13:13
Glimrende ide med luppen! :)
Det er jo således at man gerne vil have at de dyre ting man køber er iorden og helst ikke har skrammer inden man modtager dem :).
Hvad synes i om hastigheden på den nye blank i mørke forskel fra de gamle iphones?
Til top
klaushansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2012
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaushansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 13:14
Damn you auto correct! :) hastigheden ift de gamle?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 14:02
Hvis du kigger på eks Mobildebat.dk så er problemerne med ridser præcis de samme herhjemme. Der er bare ikke solgt 10 millioner af dem her, så der er naturligvis færre der klager. Man er ca. 20 gange mere tilbøjelig til at delene dårlig oplevelse end en god en.

Redigeret af Yakken - 30-September-2012 kl. 14:03
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu