recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 5's tilstand i DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 5's tilstand i DK?

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 28>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 13:00
Det værste ved den map er da at streetview mangler.
Det brugte jeg en del i forbindelse med arbejdet.


Redigeret af SVP03 - 05-Oktober-2012 kl. 13:01
SVP03
Til top
NFB1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2006
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NFB1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Iøvrigt, i forhold til Maps fejlene, så synes jeg også de bliver blæst ud af proportioner. Ja fejlene er der, og jeg kan godt se at hvis man zoomer ind på saltholm så står der Tårnby. Men hvis jeg søger på Tårnby så finder den altså den rigtige, og jeg har brugt den som GPS fire gange nu uden at have set problemer. Ingen tvivl om at fejlene er der, men så er det vist heller ikke værre.

Hvad er din agenda egentlig? Du virker meget forhippet på at forsvare Apple og deres produkter og bagatellisere de fejl eller problemstillinger som bliver rejst af brugerne herinde eller generelt. Det virker en kende søgt og letkøbt, skulle tro du var i lommen på Apple...
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Otto ret skal være ret. Tårnby var et par dagestid forkert angivet men blev hurtigt rettet. 
 
Hvis "ret skal være ret", så skal en bug der er rettet efter få dage jo ikke figurere på forsiden af Jyllandspostens hjemmeside. Tænk hvis Samsung fik samme behandling, så var der ikke plads til andre nyheder nogen steder.
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 12:20
Otto ret skal være ret. Tårnby var et par dagestid forkert angivet men blev hurtigt rettet. Men jo det er blæst ud af proportioner. Forleden skulle jeg en tur til en lille by ved Nakskov og blev perfekt guidet derned af Apples navi. Navigon som jeg normalt bruger på min iPhone viser derimod ikke den korrekte vej :-).
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

ang det lilla skær, nu har jeg forsøgt om jeg kan fremprovokere det med lamper osv. det kan jeg ikke
 
TAK for det, det var netop DET jeg efterlyste da jeg stillede spørgsmålet :)
 
Har forresten bestil 32gb hvid idag :)
 
Så må vi se hvad og hvornår jeg får den :)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 11:51

Iøvrigt, i forhold til Maps fejlene, så synes jeg også de bliver blæst ud af proportioner. Ja fejlene er der, og jeg kan godt se at hvis man zoomer ind på saltholm så står der Tårnby. Men hvis jeg søger på Tårnby så finder den altså den rigtige, og jeg har brugt den som GPS fire gange nu uden at have set problemer. Ingen tvivl om at fejlene er der, men så er det vist heller ikke værre.

Til top
Sionic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2009
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sionic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Nu antager du et givent udfald af trådens emne, som vi ikke er blevet klogere på fordi ingen har meldt sig endnu...


Jeg fik min sorte iPhone 5 med et par afskalninger på bagkanten. Men de er så små, at de kan forveksles med hvide støvpartikler. Men de er der og det blir' interessant at se om de fører til flere eller større afskalninger med tiden.

Jeg har ingen af de andre problemer der bliver omtalt med iOS6, udover med Maps' data, som selvfølgelig ka' fixes med en software update...
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

200 gram fra eller til på en krop som vejer over 100 kg gør sq ikke den store forskel.Beer



Det er jeg så dybt uenig i. Når man bruger en telefon rigtig meget, så gør det i hvertfald for mig en kæmpe forskel om en telefon vejer 120g eller 185g.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 10:29
ang det lilla skær, nu har jeg forsøgt om jeg kan fremprovokere det med lamper osv. det kan jeg ikke
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 09:47
Nu antager du et givent udfald af trådens emne, som vi ikke er blevet klogere på fordi ingen har meldt sig endnu... Man kan jo også sige at mere modtagelig mod ridser er prisen for mere modstandsfygtig overfor tab. Hvad gør din telefon mindst værd: at du ridser den, eller at du smadrer glasset?

Det siger vel sig selv at hvis man vil indregne gensalgsværdi så indebærer det at man behandler den pænt, og/eller putter den i cover (hvilket jeg ikke selv gør, jeg passer på den i stedet for).
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 09:32
Så er spørgsmålet om gensalgsværdien af den nye iPhone 5 falder en smule nu her hvor den er blevet noget mere modtagelig overfor ridser på kanterne og på bagsiden. Det er i hvert fald typisk den slags ting der gør ting mindre værd i brugtsalg.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 08:34
@Steve Jones
Der er ingen af os der blander æbler og pærer. Vi har bare forskelligt udgangspunkt for regnestykket. Jeg regner ud fra, at man køber topmodeller ved frigivelsen på markedet, og du regner ud fra at man køber topmodeller X antal måneder efter frigivelsen.
Vil selvfølgelig give forskelligt resultat, hvis nogle af topmodellerne falder hurtigere i nypris end andre.
 
Hvis man som jeg skifter mobil ca. 1 gang om året og foretrækker at købe ved launch kan nettoudgiften være lavere ved iPhone. Hvis man i øvrigt er tilfreds med det iPhone tilbyder, kan det således ofte betale sig at give noget mere forlods i forhold til andre topmodeller.
 
Men nu er det vist for meget sidespor i forhold til trådens emne, selv om diskussionen udsprang fra om iPhone 5 var dyrere end andre topmodeller, og man derfor bør have en lavere tærskel over for fejl m.v. Så lad os stoppe den her.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu