recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med faktisk tid på hd optager + tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med faktisk tid på hd optager + tv?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas M.M Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-December-2007
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas M.M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med faktisk tid på hd optager + tv?
    Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 22:33
Jeg har købt en Samsung bd 8500, som er koblet på kabel tv + netværk. Der er valgt dk dvs rigtige tidszone (automatisk) valg, men det bevirker at den så står en time for tidligt.

Nå - har så prøvet manuelt at sætte tiden, så godt så langt, udfordringen er så at når jeg via bd 8500erens program oversigter via tuneren vil optage et program, står de i procramoversigten en time for tidligt alle sammen, i forhold til hvornår de reelt bliver vist, til trods jeg manuelt har sat maskinens tid korrekt.

Hvad kan der være galt???

Det ydermere pudsige er at den automatiske program oversigt i mit Panasonic x-10, OGSÅ er en time efter i procramoversigten, som er i bunden af skærmen når man vælger sin kanal.

Hvad kan der være galt? Kan det være noget med input signalet fra leverandøren, som er kabel via bredbånd nord.

På forhånd tak.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 12:31
Du skal sætte den til sommertid. Sammen problem havde vi også
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu