recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Purple sna.. haze.. iPhone 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Purple sna.. haze.. iPhone 5

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Purple sna.. haze.. iPhone 5
    Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 11:24
Nu har jeg efterhånden hørt/set/læst så meget om det 'purple haze' problem som iPhone 5 skulle have men jeg kan simpelthen ikke fremprovokere fejlen på min egen. Så, enten lyver internettet eller også gør jeg noget forkert.

Her er et par af de billeder jeg selv har prøvet med..





Nogen der _selv_ har taget billeder med 5'eren som kan vise fejlen?


Tape Connection MKII
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 14:51



Redigeret af Otto J - 04-Oktober-2012 kl. 14:55
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 15:52
Tape Connection MKII
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 06:36
Som jeg har forstået det, sker det i skarpt lys, så måske du skal på jagt efter noget skarpere lys end det du er rendt Ib d i?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 08:01
Hvis problemet kun opstår ved skarpere lys end direkte sollys, skal vi så ikke blive enige om at problemet er ikke eksisterende i praksis?
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 18:16
MAN siger at man KAN fremprovokere det, ved at holde cam på en bestemt måde, men MAN siger også, at så kan man frem prvokere det på ALLE cameras hvis man holder det på samme måde, så tror det er noget MAN har skrevet og fusket sig frem til for igen at nedgøre iPhone 5, nej er ikke æble elsker, har selv Android, men gider da ikke tale ned om noget så jeg ikke selv har prøvet, det  er sgu snart for meget med det der , "Min far er bedre end din Far" pisWink
Til top
The Dude Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-December-2007
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The Dude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 18:36
Det ser ud til, at du holder den korrekt.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 15:36
Mvh

René
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 16:10
Fra ariklen: "Alene det faktum, at Apple opretter et support-dokument, tyder på, at problemet er større en først antaget.

Vi har haft iPhone 5 på testbænken i en uges tid her på T3, og vi har ikke kunnet fremprovokere den lilla farve på billederne."

Uanset, hvad Apple gør er det åbenbart galt. Hvis de ikke udtaler sig, bliver det fortolket som de et lukket firma, der ikke vil indrømme egne fejl. Hvis de udtaler sig, bliver det fortolket som en indrømmelse af at deres produkter er fejlfyldte. 
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 16:11
Wow. Det er godt nok en vildledende overskrift.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 18:00
Det billeder jeg har set, har været optagelser i mørkere omgivelser, med en eller flere kraftige lyskilder - lys, gadelamper m.v.
 
M.v.h.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 18:30
Hvis jeg kan skaffe et billede med lens flare taget med et Canon EOS 5D, skal vi så også til at diskutere om dét er et godt kamera?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu