recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Packetfront DRG 700
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Packetfront DRG 700

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Begyndher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Oktober-2012
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Begyndher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Packetfront DRG 700
    Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 14:50
Hej, jeg har lige fået Waouu Fiber via Østjysk Energi, routeren er en Packetfront DRG 700.
Selve Internet virker og hastigheden er i orden.

Men, jeg har ingen forbindelse til min Slingbox (gør det muligt at se sine tv kanaler alle steder uden for hjemmet)
Min router kan ikke finde min Slingbox, selvom den er koblet direkte op i DRG700eren.
Jeg kan se tv fra min Slingbox, på både min computer og iPhone, internt her i huset, men selvfølgelig ikke uden for, da routeren ikke kan finde den, og jeg dermed ikke kan sætte op med portforwarding mm. Nogle der kender til problemet?
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 21:10
Hvis du kan streame fra din slingboks inde i hjemme så har din sling også en ip.

Det kan du tjekke på din enhed, om den evt. er sat op med en statisk ip eller ej. Hvis den står til DHCP så kan du se den ind i din DRG under dhcp clients.
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Begyndher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Oktober-2012
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Begyndher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 23:00
Efter en total reset af Slingboxen virker lortet også udenfor hjemmet :)
Derefter måtte jeg selvfølgelig bruge noget tid på at genindstille alt i Slingboxen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu