recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-922-K / Højtaler opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer VSX-922-K / Højtaler opsætning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
grawsom Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Oktober-2005
Sted: Holbæk, Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér grawsom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSX-922-K / Højtaler opsætning
    Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 12:30
Jeg går og venter på min Pioneer VSX 922-K, virkede i 3 min... men ny er på vej..
Har et spm. vedr. højtaler opsætning.

Jeg har et Focal 5.1 system (købt via fælleskøb) og 2 Gale 4020, og vil nu supplere front med 4020'erne også så man bedre kan høre musik på disse 2, vil også stadig gerne have muligheden for at bruge zone 2 og selvfølge bruge 7.1/7.2 muligheden - håber at finde en sub mere på et tidspunkt.

Kan jeg bruge opsætningen "Speaker System: Normal(SB/FH)" beskrevet på side 16, og flytte SL & SR tilbage som baghøttalere, og bruge SBL & SBR til zone 2

BTW. skulle der være en som har en Cub 2 billigt til salg kunne jeg være interesseret..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu