recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1 4546474849 87>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 18:05
Så er Netflix også kommet til Holland. Og UnblockUS har også allerede tilføjet dem. Der er dog kun hollandske tekster, men de kan godt slås fra.
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 10:48
Nogle som bruger unblockus? Har de sidste dage haft problemer med at jeg for cuttet internettet?
Så kommer der en gul fejl på trådløs nede i hjørnet med forbindelsen.
Slår jeg så unblocks service fra i min router,Kører nettet igen?
Har fullrate og router er wnr2200.


Til top
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 16:08
Ingen problemer m. unblock her. Bruger dog YouSee. 
Til top
Henrik W. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik W. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 15:17
Er der nogen, som har profiler via Samsung Smarttv app? Jeg har profiler på 
pc og ps3, men altså ikke mit Samsung tv.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 16:59
Henrik W. - Jeg har heller ikke på min Samsung BD-afspiller.

miaj - Jeg har ingen problemer, og jeg har også Fullrate.
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Henrik W. - Jeg har heller ikke på min Samsung BD-afspiller.

miaj - Jeg har ingen problemer, og jeg har også Fullrate.


Okay tak,Har slået det fra i min router,Og siden har det hele fungeret perfekt!
Har osse skrevet til unblock us,Men de ikke vendt tilbage endnu?
Men tak for svar.



Til top
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 10:10
Jeg har netop opdateret mit Apple TV3, vistnok V6. Herfra skal lyde en lille advarsel vedr. Netflix app'en. Underteksterne er ikke længere hvide, men er blevet gule, og desuden er de anbragt i et ikke så pænt felt, som jeg synes er noget dominerende.Ouch

Så jeg skal i gang med at finde ud af, hvordan man kan rulle tilbage igen. Forslag til dette modtages meget gerne.
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 10:41
Sådan ændres gule undertekster til hvide efter opdatering af ATV til 6.0

Gå i Indstillinger / Generelt / Tilgængelighed / Format / Rediger format.
Der har jeg lavet et Format 1 som ser sådan ud:

Tekst
Skrift: Helvetica
Størrelse: Mellem
Farve: Hvid

Baggrund
Farve: Sort
Opacitet: 0%

Avanceret
Tekstopacitet: Uigennemsigtig
Format tekstkanter: Skyggede
Fremhæv tekst: Sort (standard) og Opacitet 0%



Redigeret af Brixen - 21-September-2013 kl. 10:47
Venlig hilsen
KB
Til top
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af svenlind svenlind skrev:

Jeg har netop opdateret mit Apple TV3, vistnok V6. Herfra skal lyde en lille advarsel vedr. Netflix app'en. Underteksterne er ikke længere hvide, men er blevet gule, og desuden er de anbragt i et ikke så pænt felt, som jeg synes er noget dominerende.Ouch

Så jeg skal i gang med at finde ud af, hvordan man kan rulle tilbage igen. Forslag til dette modtages meget gerne.


Ok jeg må rette mig selv. I den nye version kan man selv bestemme, hvordan underteksterne skal se ud. Man kan vælge font, størrelse, farve, baggrund som kan være transparent. Og man kan minsandten gemme indstillingerne under forskellige style-navne. Bravo Clap.

Der er dog en mærkelig/fjollet besynderlighed. Alle disse herligheder indstilles ikke under "Undertekster" men under punktet "Tilgængelighed". Disapprove
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Sådan ændres gule undertekster til hvide efter opdatering af ATV til 6.0

Gå i Indstillinger / Generelt / Tilgængelighed / Format / Rediger format.
Der har jeg lavet et Format 1 som ser sådan ud:



Mange tak, jeg nåede dog lige akkurat selv at finde punktet. Smile
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af svenlind svenlind skrev:



Ok jeg må rette mig selv. I den nye version kan man selv bestemme, hvordan underteksterne skal se ud. Man kan vælge font, størrelse, farve, baggrund som kan være transparent. Og man kan minsandten gemme indstillingerne under forskellige style-navne. Bravo Clap.

Der er dog en mærkelig/fjollet besynderlighed. Alle disse herligheder indstilles ikke under "Undertekster" men under punktet "Tilgængelighed". Disapprove

Ja det er faktisk ikke så dumt. 

I USA bruger de jo mest undertekster i forhold til hørehæmmede, så mon ikke det er derfor den har fået den oversættelse. 

Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af miaj miaj skrev:

Nogle som bruger unblockus? Har de sidste dage haft problemer med at jeg for cuttet internettet?
Så kommer der en gul fejl på trådløs nede i hjørnet med forbindelsen.
Slår jeg så unblocks service fra i min router,Kører nettet igen?
Har fullrate og router er wnr2200.


Så har det kørt i 2 dage uden gule prikker i internetforbindelsen,Eller ingen internetClap
Unblock us hørte jeg aldrig fra?Kontaktet fullrate og fik først at vide de ikke havde med
tredie part vare at gøre,Min netgear router,Så prøvede jeg at skrive at problemet måtte
ligge før min router,Og lige pludselig fik jeg mail om de sendte en nyere en,Og jeg bare
kunne smide den gamle ud,Og det var endda en nyere model med wifi,SÅ jeg ikke behøver
min egen netgear mere,Men jeg er ikke helt gode venner med denDeadFor jeg tror jeg har nulstillet
den 10 gange,Og hvergang jeg har sat den op og givet den mit eget password,Og når den
så bliver tilsluttet komplet med telefon osv og er oppe og køre,Får jeg ikke lov at logge ind
i den igen??? Og  det fatter jeg ikke!!
Det er en zyxel p 2601hn
Så lidt godt og alligevel ikke super.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4546474849 87>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu