recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1 34567 87>
Forfatter
Besked
STIVAN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér STIVAN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 17:52
Jeg har ATV3. og vælger Netflix app'en.. den står bare med sort baggrund og skriver "Åbner Netflix".. Mere sker der ikke, udover der går lidt tid så kommer pauseskærmen...
Andre der har oplevet det samme? What to do?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 17:56
Prøv at genstarte den. 

Venlig hilsen
KB
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:08
Mange af jeres spørgsmål ligger i forvejen på Netflix. Hvis man gad læse inden.

Serier kan ses uafhængigt på alle enheder. Der kan kun vises en film af gangen.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:11
Utroligt at folk herinde ikke gider at tage sig tid til at læse de utallige indlæg, som faktisk indeholder løsninger til 99% af problemerne. I lyder jo som en flok utålmodige og komplet dovne børnehavebørn. Læs nu trådene igennem i stedet for at oprette nye tråde/indlæg, som der allerede er et svar på.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:11
1 måneds gratis medlemsskab gælder fra der hvor man trykker på Start medlemsskab.
Til top
STIVAN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér STIVAN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Prøv at genstarte den. 

Tusinde tak! Det hjalp. Tænkte ikke over at det kunne have været fordi den bare er i dvale at den ikke kan finde ud af det.. Mærkeligt. Men nu virker det ;)
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af andmm andmm skrev:

Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Til ALLE der skriver Netflix ikke virker, på feks ps3, den ene og den anden enhed. DET GØR DET !!

Man kan være logget ind 6gange på forskellige enheder. Hvis der er blevet logget ind mere end 6 gange på forskellige enheder, skal man logge alle ud igen, eller gå på Netflix`s hjemmeside og vælge "fjern alle enheder".

Hertil, som jeg syns er fedt. Man kan være 2 logget på. Altså man kan både se Netflix i stuen, imens børnene ser Netflix på deres væresle. ( Det giver jo så også mulighed for at 2 personer kan dele samme konto ), Det gør jeg allerede med en ven ) :D !!

Ikke hos mig, jeg har kun logget på med min macbook + ipad, men det virker IKKE på ps3. Og selv hvis din  teori holdte så burde den skrive det i fejlmedelelsen.

Altså de skriver det inde på hjemmesiden. Jeg kunne nemlig ikke komme på, på en af min appletv. Men så snart jeg afbrød alle log-in, og loggede på med de forskellige igen virker det ;)
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Mange af jeres spørgsmål ligger i forvejen på Netflix. Hvis man gad læse inden.

Serier kan ses uafhængigt på alle enheder. Der kan kun vises en film af gangen.

Det er nu ikke helt rigtigt. Lige før, så både min buddy og jeg, hver sin film på samme login :) Det var først da vi prøvede at logge på med 3. enhed, at den sagde en af de andre 2 skulle logges af ...
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Jeg er gået hen og er blevet lidt forvirret med alt den Apple TV2/3 snak, med og uden undertekster og den slags.. Derfor lige et spørgsmål..

Jeg overvejer meget at købe en Apple TV (3, er det vel) til soveværelset. Jeg er ikke interesseret i at jailbreake (hvilket man vist heller ikke kan på 3'eren?) .. Virker undertekster i Netflix på en Apple TV3 - direkte ud af boksen? 

Hvis - må jeg hellere få købt sådan en :)

(jeg var i gang med at læse om Apple TV i en anden tråd, men måtte ikke deltage for OP.. Så beklager jeg igen spørger ind til Apple TV)

Ja undertekster virker på AppleTv, og du kan både se en film i stuen på feks dit AppleTv og inde i soveværeslet også på feks et Appletv, på samme tid. Det kan jeg ihvertfald. Men husk. Højst 6 log-in, ellers skal de alle til at logges af og så på igen. At slette alle enheder fra log-in, gøres via Netflix`s hjemmeside :)
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:54
Jeg kan godt nok ikke finde svar på mit spørgsmål?
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af Henrik_bj Henrik_bj skrev:

Der er heller ingen problemer her på WDTV Live. Fungerer upåklageligt. Kvaliteten er ok, ikke men har dog også kun testet i soveværelse hvor vi har et 4-5 år gammelt Samsung TV. Her får man også splitscreenen op først.

Hvordan har du fået den til at virke på WDTV Live ? Ingen netflix icon på min WDTV live hub (og har testet for opdateringer ca hver 2 time de sidste 2 dage...)
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 19:27
Update : 

1. Der blev snakket om gule og hvide undertekster. Min erfaring er nu : Film der ses på ipad, iphone og ps3, er gule, film der ses på Appletv er hvide. ( Og ja er prøvet med samme film ).

2. Det med at man ikke skulle kunne se 2 film på en gang, feks i soveværelset og i stuen. : Netflix skriver på deres hjemmeside man ikke kan, men jeg har altså gjort det fra feks mit appleTv og ipad og fra AppleTv i stuen og AppleTv i soveværelset på samme tid. ( Har kun oplevet 1 gang, hvor den sagde, at Netflix allerede benyttes og så, hvor jeg prøvede at logge Hele 3 enheder på.
 

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 87>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu