recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1 5758596061 87>
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2014 kl. 08:05
Hvis du på ATV opretter din egen undertekst konfiguration - http://digitalt.tv/ny-software-til-apple-tv-med-gule-netflix-undertekster/ - så mener jeg ikke at de sidder så højt.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2014 kl. 10:39
Den metode brugte jeg også som det første. Skal prøve lave en billedsammenligning tror jeg, synes bare de står "højt" på Apple tv.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Circon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2005
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Circon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2014 kl. 17:31
Hejsa

Jeg har også brug for lidt hjælp.

Jeg kan godt se Netflix på min nye bærbar ( i 3 intel processor med  intel hd 4400 ) via browser, men hvis jeg prøver via app´en har jeg ca. efter hver 10 - 15 sekund sort skærm i 2 sekunder.

Nogen forslag?

Vh
Martin
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2014 kl. 18:01
@Circon

Har du nyeste grafikdriver fra din bærbar producent eller fra Intel?

Ellers prøv afinstallere Netflix app og installere den via store igen.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Circon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2005
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Circon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2014 kl. 19:43
Hejsa

Jeg har prøvet at geninstallere netflix og opdateret driveren til nyeste version.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2014 kl. 16:08
Hej alle

Jeg ved at der på IMDB er en dansk bruger, der har lavet en liste over de bedste film på Netflix Danmark, men kan ikke finde den igen. Er der nogen der ligger inde med linket til den?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2014 kl. 16:33
Havde jeg aldrig hørt om, men du må gerne dele linket, hvis du finder ham igen.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2014 kl. 16:45
Nå, det lykkedes mig selv at finde den...

Bedste film på Netflix Danmark:
http://www.imdb.com/list/ij2JOgCsiRc/?start=1&view=detail&sort=user_rating:desc&defaults=1

Bedste serier på Netflix Danmark:
http://www.imdb.com/list/FQ9W5jqEoMc/?start=1&view=detail&sort=user_rating:desc&defaults=1
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 12:30
Jeg skal klikke på et link på unblock-us, når jeg vil se noget på Netflix US (skal klikke en gang om dagen, så kan jeg også se noget senere samme dag uden at klikke igen)
Det er vist noget med, at adressen er dynamisk?
Jeg er ikke teknisk
Netflix DK kører bare
Hvorfor er der forskel?
Hvad kan jeg gøre for at undgå at skulle klikke hver gang?

Redigeret af jake51 - 09-Marts-2014 kl. 12:32
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 14:21
Adressen er dynamisk, ja. Men du skal ikke klikke hver gang du vil se noget. Klik en gang, når du vil se noget på den amerikanske Netflix. Hvis det er den amerikanske du skal se fra næste gang, skal du ikke gøre noget. Den husker din indstilling. Det er kun hvis du skal se noget fra en anden "region", du skal ind og klikke.
Det der menes med, at den er dynamisk, er bare at du højst sandsynligt aldrig får den samme ip igen, når du vender tilbage til den amerikanske.

Hvis Unblock US er sat op i din router, kan du med fordel hente en app til din smartphone, hvor du kan skifte Netflix "region". Bare telefonen er logget på det samme netværk. Men det virker ikke, hvis Unblock US er sat op i din afspiller.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 16:31
OK
Jeg skifter jo mellem DK og US
Jeg kan nøjes med at klikke på min iPad
Så må jeg lade DK være et stykke tid, ser The Returned og Revenge sæson 2 på US
Den franske serie The Returned er rigtig god, kan anbefales

Redigeret af jake51 - 09-Marts-2014 kl. 16:31
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2014 kl. 12:41
Hej,

I går (20-3-2014) og idag var der kun stereo på Netflix via Apple TV3, altså ingen surround. Jeg har prøvet med mange forskellige film. Andre tjenester på Apple Tv kunne godt sende surround, og Netlix plejer da også at være uden problemer.

Hvis jeg prøvede de samme film med min HTPC og Win 8.1 app'en var der surround lyd.

Jeg har ikke lave nogen ændringer i mit udstyr. Nogen der har observeret det samme, eller har nogen forslag?


Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5758596061 87>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu