recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1 6970717273 87>
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 13:51
Jeg misforstår. Der er jo indført et billigere ( og dyrere) abb. siden sommer.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=10946&zoneid=5
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 23:41
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Jeg misforstår. Der er jo indført et billigere ( og dyrere) abb. siden sommer.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=10946&zoneid=5

Der er stadig de samme abonnementer at vælge imellem som det på linket. Når du holder musen over dit navn efter at være logget ind på Netflix kan du vælge "Din Konto"
Udfor Abonnementsdetaljer står dit nuværende abonnement og du kan trykke "Skift abonnement" hvorefter disse valgmuligheder dukker op med de nævnte abonnementer Smile
Hilsen Frederik :)
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 23:46
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Er der nogen som kan forklare mig, hvorfor at Netflix ikke kører i HD hos mig? Før i tiden var der en knap, hvor man kunne slå HD til og fra. Jeg ved ikke om den er fjernet, men udover det, så kan jeg se at det på ingen måde er HD. 

Jeg ser det selvfølgelig via en skærm som kan vise i HD, og jeg har Waoo som udbyder.

Hvis du har det rigtige abonnement med HD adgang, kan du gå ind og vælge den automatisk skal afspille på højeste HD kvalitet. 

Når du holder musen over dit navn efter at være logget ind på Netflix kan du vælge "Din Konto" og der kan du udfra "Min profil" vælge "Afspilningsindstillinger" og skifte om den skal være Auto , lav, mellem eller høj. Wink

Dette har jeg desværre kun kunne finde på min pc og ikke min android mobil 
Hilsen Frederik :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 03:37
Oprindeligt skrevet af ----OR---- ----OR---- skrev:

Er der et afkodningsproblem med ATV? ATV sender AC3 ud, og Chromecast E-AC3.
Nej, det er fordi CC understøtter DD+. Det gør ATV desværre ikke, så der får du kun almindelig DD. 
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 09:55
Så er Grimm sæson 3 lagt ud , den glæder jeg mig til
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 10:00
Og den har ellers først dvd release herhjemme 30/1 , så det er vildt at netflix har lagt den ud nu
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Og den har ellers først dvd release herhjemme 30/1 , så det er vildt at netflix har lagt den ud nu
MVH
Det var sgu da sent. Jeg fik den fra UK i Oktober. Selvfølgelig med DK tekst. Den er rigtig fed denne sæson.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 11:19
Synes faktisk der er kommet en del "nyt" på den danske det sidste stykke tid.

The Lone Ranger
Lone Survivor
LEGO Movie
Rush

Og sikkert mange flere som jeg ikke lige har opfanget. Det er ved at være lækkert nok synes jeg.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:39
Vi så Dallas Buyers Club i går via Netflix. Så sparede man da regningen på 1500kr alligevel.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:40
Jeg vil da gerne igen anbefale Flixfilm.dk med den opdaterede liste over Dansk indhold.
Til top
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Jeg vil da gerne igen anbefale Flixfilm.dk med den opdaterede liste over Dansk indhold.


Tak for det Smile
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 13:13
Nu går Netflix efter at lukke adgangen til tjenesten i andre lande end ens eget
Ved I, hvornår det holder op med at virke med unblock-us?
Har da meget, der skal ses
Jeg har for nylig "opdaget" den amerikanske version af The Office: Det er rigtigt sjovt
Jeg er kun på sæson 3 af 9

Redigeret af jake51 - 05-Januar-2015 kl. 13:14
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6970717273 87>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu