recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1 7677787980 87>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

@azrael

undertekster står i de sorte bjælker, hvad de ikke gør på AppleTV. 

Det bestemmer du da selv. Der er mange muligheder, for at ændre dem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Jeg synes personligt, at Netflix er meget bedre på mit Panasonic GT50 end på Apple TV.

Måske derfor. Mit er et Panasonic V10 LOL


Venlig hilsen
KB
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:



Det bestemmer du da selv. Der er mange muligheder, for at ændre dem.


Vi er helt enige om der er masser af mulighed for at ændre. Men har ikke fundet en eneste indstilling hvor jeg selv kan bestemme hvor højt oppe de skal stå.

Skal ikke kunne sige om der er kommet en opdatering der gør hvor du selv bestemmer placeringen af dem. Hvis der er, er det jo lækkert.

Men det kunne man ikke dengang jeg brugte min, og derfor blev det aldrig en fortrukken Netflix afspiller.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:



Det bestemmer du da selv. Der er mange muligheder, for at ændre dem.


Vi er helt enige om der er masser af mulighed for at ændre. Men har ikke fundet en eneste indstilling hvor jeg selv kan bestemme hvor højt oppe de skal stå.

Skal ikke kunne sige om der er kommet en opdatering der gør hvor du selv bestemmer placeringen af dem. Hvis der er, er det jo lækkert.

Men det kunne man ikke dengang jeg brugte min, og derfor blev det aldrig en fortrukken Netflix afspiller.
Det med højden ved jeg ikke, jeg er tilfreds med hvor de er. Men jeg bruger jo ikke min Apple tv på mit stue tv lige nu, men det er jo grundet 4K.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2015 kl. 17:07
Jeg har læst, at man kan få danske undertekster på noget indhold i Netflix US
Hvordan gør man det?
Jeg bruger unblock-us
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2015 kl. 16:45
Filmen " The Right Stuff " er lagt ud i dag , den glæder jeg mig til at se igen....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Oktober-2011
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2015 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har læst, at man kan få danske undertekster på noget indhold i Netflix US
Hvordan gør man det?
Jeg bruger unblock-us

Jeg så et par afsnit af Sense 8 i går og der kunne man bare vælge danske tekster.

LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 3
DALI Lektor LCR
DALI Lektor 1
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 120" Cinegrey
Panasonic DP-UB450
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2015 kl. 17:44
OK... men det ser jeg nu på DK
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Oktober-2011
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2015 kl. 18:25
Jeg ved ikke om der er en måde man kan gøre det på, men det lyder da lidt mærkeligt.
Men fedt nok at man kan vælge dansk, spansk, engelsk på nogle ting...
Håber det bliver standard fremover :-D

Hvor har du læst henne at man kan det? 
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 3
DALI Lektor LCR
DALI Lektor 1
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 120" Cinegrey
Panasonic DP-UB450
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2005
Sted: 2500 Valby
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2015 kl. 19:28
Mon ikke det har noget at gøre med planerne om at gøre alt indhold tilgængelig i alle lande - måske er de så småt begyndt at forberede sig på det .. :-)


/Kim
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2015 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af kiuls kiuls skrev:

Mon ikke det har noget at gøre med planerne om at gøre alt indhold tilgængelig i alle lande - måske er de så småt begyndt at forberede sig på det .. :-)


/Kim


Mon ikke det bare er på det indhold der også findes på den danske Netflix?

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Thamias Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Januar-2010
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thamias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2015 kl. 23:39
Jeg har et spørgsmål jeg ikke har kunne finde svaret på i denne massive tråd. Indrømmer dog også gerne at fra side 18-60 ikke er læst igennem.

Jeg har en ATV 3, tilsluttet direkte med ethernet til min router. Når jeg er inde og se content fx Pirates of the Caribien, så står titlen som HD og ikke Super HD. Jeg har en 50/50 hos Waoo.

Kan jeg få fingrene i Super HD på Netflix?

Samtidig ville jeg se hvad min bitrate er, men kan ikke finde den omtalte testfilm som man ellers skulle kunne finde ved at søge efter titlen inde i Netflix. Kan i andre finde den? (Example Short 23.976)

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7677787980 87>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu