recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store Netflix tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store Netflix tråd

 Besvar Besvar Side  <1 7879808182 87>
Forfatter
Besked
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 07:48
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Har du prøvet at genstarte din Chromecast? Har oplevet dit problem en gang før nemlig. En genstart klarede problemet.


Det må jeg lige prøve når jeg kommer hjem :-)
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 08:05
Fandt dette link med "sjov" info om Netflix:
http://www.omgfacts.com/hollywood/21532/You-ll-Never-Think-Of-Netflix-The-Same-Way-After-Learning-These-12-Secrets

Er der nogle, der har prøvet "God Mode" eller den hemmelige menu? Det skal retfærdigvis siges, at jeg ikke har kikket tilbage i tråden.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Har du prøvet at genstarte din Chromecast? Har oplevet dit problem en gang før nemlig. En genstart klarede problemet.

Det virkede, tak for tippet det må jeg huske på :-) 
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 10:31
har lige kunne læse af nogle har kunne rippe netflix 4k  det er ikke det jeg syns der er interessant det er størrelsen  man skal da godt nok have noget super net før af kunne se det eller er det ikke så slemt ? 
51-99GB fylder de http://www.redmondpie.com/4k-movie-rip-from-netflix-and-amazon-posted-online-for-download/
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 14:47
4K netflix bliver sendt med 15Mbit. altså lige godt 2MB/s - med andre ord en 120min film vil så fylde 2x60x120 MB = 14GB - så det er da yderst interessant hvis de smider 99GB filer ud. 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2016 kl. 14:20
Nu ser det ud til, at Netflix gør alvor af at lukke for adgangen til andre landes Netflix via f.eks. unblock-us
Er det helt sikkert og er der en fast dato?
Er midt i flere serier, så får nok travlt med at få det set...
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2016 kl. 14:34
Det er helt sikkert, at de vil forsøge.
Det er også helt sikkert, at de vil forsøge inden for de næste uger.
Det er lige så sikkert, at Unblock-US om nødvendigt vil prøve at finde en metode til at komme uden om det...

Se f.eks. denne tråd.

Redigeret af HeartWare - 15-Januar-2016 kl. 14:36
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2014
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 20:48
Jeg kan oplyse, at følgende metode virker på min mac... Endnu ikke på Apple tv :(

We have made some changes to your account that should help get around the proxy error. This workaround is most effective on PC and Mac. Your results may vary on standalone media players.

To confirm that this is working, we ask that you first test on your PC or MAC web browser.
1. Clear cookies, cache and restart the browser.
2. Go to http://unblock-us.com to re-pick the region that you want to access
3. Wait at least a minute before accessing the streaming service once again.

Once you have confirmed that this solution works on your PC or MAC. You may then try on other standalone media players (Apple Tv, Roku, Android Box, etc.). You must also ensure that you have cleared the cache on your media player. This can usually be done by unplugging the player from the power outlet.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2016 kl. 19:56
Nu gider jeg SLET ikke serier, og har netop derfor altid gået efter Netflix pga deres film katalog . Men vore veje skilles desværre mere og mere :

http://www.bt.dk/streaming/drastisk-fald-saa-faa-film-faar-du-for-pengene-hos-netflix

Redigeret af Lennon - 23-April-2016 kl. 19:57
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 16:59
Der er rygter om, at Netflix får en downloadfunktion
Det er da osse voldsomt irriterende, når afspilningen går på pause midt i det hele
Men ved I, hvornår den funktion kommer?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2016 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Der er rygter om, at Netflix får en downloadfunktion
Det er da osse voldsomt irriterende, når afspilningen går på pause midt i det hele
Men ved I, hvornår den funktion kommer?

Nej, der er svjv ikke rygter om det, Netflix-bossen har blot udtalt, at de ikke vil udelukke det i fremtiden. Personligt tror jeg aldrig den kommer. Abonnementet bliver for dyrt pga. rettigheder.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 04:21
Findes der et websted med info om serier og film, der snart forsvinder fra Netflix?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7879808182 87>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu