recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Boxee Box et godt køb ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Boxee Box et godt køb ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 21:26
Joo det har jeg haft meget af engang. :-) men idag skal det helst glide rimelig.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 08:18
Glimrende produkt, som kører fint og glidende. Både hardwaren og softwaren er utroligt behagelig at bruge. Jeg turde godt købe en, selvom de ikke opdatere på den yderligere - Eneste grund til at lade være, er hvis man har brug for netflix eller lignende.
Til top
Bullet Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bullet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 14:09
Jeg har en boxee box og er ok glad for den ! Har dog lidt problemer nogle gange med at den ikke kan finde min trådløse forbindelse :-( Og Navi x virker ikke særligt godt efter kl 21 ??? ved ik lige hvorfor...
er der andre med disse problemer ?? og måske en løsning..

Men ellers er jeg sku glad for den !!!
Hilton Crew Event
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu