recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Boxee Box et godt køb ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Boxee Box et godt køb ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er Boxee Box et godt køb ?
    Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 10:25
Er boxer box et godt / fornuftig køb ? Jeg har kikket lidt på Apple tv 2 med jailbreak med xmbc men synes det er lidt vildt at give 1200 kr. For en udgået boks og så det roderi med jailbreak. Så tænker lidt på om det skulle være en brugt Boxee box istedet. Da den også nu er til at komme til for penge. Den bliver desværre godt mok ikke opdateret mere og kan heller ikke køre dansk netflix. Men jeg har en konto ved ublock us. Men køre den godt nu ? For kan huske da den kom frem i 2010 var der nogle bugs.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 12:33
Boxee Box er noget af det værste jeg har haft fingrene i, både hvad angår software og hardware. Begge dele er bare smækfyldt med bugs, af den ene eller den anden karakter.

Men den æder selvfølgelig en masse filformater som mine Roku og Apple TV-streamere kløjs i, så jeg er da glad for at jeg har den. Jeg ville dog være ked af at bruge den til andet end lokal streaming, for Netflix-klienten er simpelthen noget hø.
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 12:36
Drop Boxee de lukker ned for europa så de bliver ikke solgt mere, og ej heller updates

Til top
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 12:39
Okay men hvad boks skal jeg så gå efter ? Skal jeg virkelig flå mig og købe en apple TV2 og lægge xmbc på så ?
Til top
freesoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Januar-2010
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér freesoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 12:58
Hvorfor ikke en WD TV Live?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 13:21
Utroligt som Apple tv er blevet kørt op i pris. Jeg gav 1100kr for 2 stk.
Bemærk nyeste ATV 2 firmware kan ikke jailbreakes endnu.

Xmbc på atv2 er vist ikke super godt.
Til top
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 13:36
Ja det lige i overkanten og så skal det nok passe at når man så har købt den kan man jailbrake apple tv 3. Kan man også sætte wd live til at se dr.nu og bonanza ? For det var det der trak ret så meget ved boxee box og xmbc
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 13:53
Her kører Boxee fint med diverse medier fra nas og med en US Netflix-konto. Uden bugs. Så tilfreds bruger her, just sayin. :-)
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kermode Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 20:40
Boxee Box kunne måske været ok, især nu hvor den sikkert falder i pris.
Spørgsmålet er om den opfylder dine behov, nu der ikke kommer flere patches - på den anden side har de ikke været specielt flinke til at komme med patches i hele dens levetid.


Redigeret af Kermode - 28-Oktober-2012 kl. 20:46
--
DR - landets største jobskabelses ordning.
Til top
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 20:54
Det skal helst køre timelig gnidningsløs ellers mister jeg interessen.
Til top
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 20:56
Kikker efter en til en plov. Mere vil jeg ikke give når den er påvej ud af market.
Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langemor84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 21:21
Jeg bruger Boxee hver dag til at afspille fra NAS, Netflix, dr nu og diverse andre apps. Det kører rigtig godt og jeg oplever aldrig bugs... ?? Hvilke oplever andre?

Jeg kan varmt anbefale den. Køb den evt. et sted hvor du kan aflevere den tilbage hvis den ikke er noget for dig. Hvis du ikke har piratblod er apple Tv nok et bedre valg.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu