recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony One og TDC TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony One og TDC TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobp42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobp42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony One og TDC TV
    Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 13:04
Hej,
Jeg har en Logitech Harmony One fjernbetjening, som jeg prøver at konfigurere til at fungere sammen med TDC TV. Jeg har valgt TDC i menuen under Producent og i fritekstfeltet prøvet at skrive både: ISB2231, KMM-3010DK og CIS 5030, hvilket er de tre STB'er der har været i TDC i nyere tid. Jeg får hver gang at vide, at ingen af de tilføjede enheder kan bruges til at skifte kanal. Jeg har desuden prøvet at konfigurere fjernbetjeningen manuelt, og får stadigvæk samme besked. Intet ser desværre ud til at virke :-( Er der nogen der har erfaringer med dette, og hvordan man får det til at virke?

På forhånd tak
Jacob Petersen
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 14:05
Jeg har lige købt den Harmony One i går, og satte det hele op.
Efter hvad du skriver er min tanke dette:
Da jeg skulle tilføje min Viasat box, så fandt jeg ud af at producenten på boxen faktisk var Pace. Måske er det samme princip som TDC's? Altså ikke at producenten er Pace, men at den faktisk hedder noget helt andet en Viasat/TDC, hvis du forstår hvad jeg mener ?

Redigeret af DraX - 31-Oktober-2012 kl. 14:05
Til top
jacobp42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobp42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 14:08
Jeg har også prøvet at vælge Cisco, og derefter CIS 5030 og ISB 2231. Stadig ikke noget der virker :-(
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 14:08
Okay, så kan jeg desværre ikke hjælpe :( Håbede ellers lige for dig at det var løsninge.
Til top
jacobp42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobp42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 14:12
Jeg takker skam mange gange for svaret og dit forsøg på at hjælpe :-) Håber der er andre venlige sjæle, der vil hjælpe :-)
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 14:34
Jeg mener der er en funktion hvor du kan trykke på sluk/tænd og ok eller sådan noget så finder den en konfiguration som ligner.
Til top
jacobp42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobp42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 14:36
Det er der også, men der meldte den ud efter lidt tid, at den ikke kunne finde nogen lign konfiguration...
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 12:33
Prøv at skriv til Logitech. De plejer at have god support. Ellers må du tage den fra bunden og tilføje alle kommandoer manuelt vha den original fjernbetjening.
Mvh dan.
Til top
jacobp42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobp42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2012 kl. 16:21
Har skrevet til Logitech, men stadig ikke fået svar. Har desuden prøvet, at tilføje alle knapperne manuelt, men den melder stadig samme fejl :-(
Til top
nordahn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2013
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nordahn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 22:05
Hey Jacob,

Jeg sidder med nøjagtigt samme problem nu, og det eneste jeg kan finde på nettet er din tråd her på recordere.dk.

Fandt du nogensinde en løsning på styring af ISB2231 med Harmony One?

Mange hilsener
Morten
Til top
TorstenE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2017
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TorstenE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 07:35

Hej

Det er lykkedes mig.
Under STB vælger du Cisco og skriv der "2231". efter du har trykket næste finder den selv frem til ISB2231. Voila.
 
Når du tilføjer den til fx "Se tv" vær OBS på du lige selv skal ind og definere at kanal op/ned er fra din TDC/Cisco boks.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu