recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BCT820
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMR-BCT820

 Besvar Besvar Side  <1 9192939495 111>
Forfatter
Besked
cow-one Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cow-one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 18:52
Og når så jeg havde læst hele manualen stod det på nogle af de sidste sider. Var så naiv at tro det stod på de første sider under indstillinger...   
Regards Jensen........
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 22:21
Nogen der har prøvet at bruge BCT820/720 som regulær tv tuner? Har bestilt 2 stk. BCT820 og hos os skal de i første omgang doble op som set top bokse.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 22:31
Til azrael:
Ja det har jeg prøvet. Bruger det dog ikke hele tiden, da jeg også bruger tv'et tuner. Jeg synes faktisk, at billedet er bedre fra BCT820 end fra tv'et tuner. BCT820 kører ud i 1080p/50Hz, og i dag, da jeg hørte en audio Blu-ray disc, kørte den ud i 1080p/24Hz. Der var dog også et næsten stillbillede på. Hørte 50 numre med The Rolling Stones: Grrr!


Redigeret af Doo Wop - 28-Maj-2013 kl. 22:47
Doo Wop
Til top
cow-one Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cow-one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 22:31
Ang. ekstra USB harddisk.

Jeg har søgt her efter det, men jeg fandt intet og jeg har ikke lyst til at læse 93 sider.

Jeg har lige sat en ekstra USB HDD til. Det er en Western Digital Portabel Ekstern Harddisk 1TB og den blev ikke godkendt.
Har så søgt på Panasonics hjemmeside og der står kun dette:
http://panasonic.jp/support/global/cs/bd/compatibility/usb_hdd/2012_eg.html

Og det er ikke meget når der står i manualen at man skal besøge siden for at se de godkendte USB HDD.

Hvad bruger i andre? Er det fordi at min ikke har strømforsyning men får strøm via USB port, at den ikke bliver godkendt? (der står jo need to use AC adaptor)

På forhånd tak.

Redigeret af cow-one - 28-Maj-2013 kl. 22:38
Regards Jensen........
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 22:42
Til cow-one:
Jeg bruger en 500GB LaCie USB 2.0.
Skal din formateres?
Doo Wop
Til top
cow-one Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cow-one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 22:47
Ok.

Den var formatteret inden.


Edit: Din kører jo også på USB strøm...hmmmm.....

Redigeret af cow-one - 28-Maj-2013 kl. 22:48
Regards Jensen........
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 22:51
Til cow-one:
Min har ikke nogen særskilt strømforsyning, men får strøm fra USB port.

Du kom mig lige i forkøbet. Men mystisk, ja!


Redigeret af Doo Wop - 28-Maj-2013 kl. 22:52
Doo Wop
Til top
cow-one Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cow-one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 22:59
Ja det er lidt mærkeligt...

Jeg er lidt bange for at gå ud og købe en ext. med ac og så den ikke virker.

Ved nogle om denne virker? http://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?pv=WDBAAU0020HBK-EESN&pn=Western Digital&vare=457842
Regards Jensen........
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af Doo Wop Doo Wop skrev:

Til azrael:
Ja det har jeg prøvet. Bruger det dog ikke hele tiden, da jeg også bruger tv'et tuner. Jeg synes faktisk, at billedet er bedre fra BCT820 end fra tv'et tuner. BCT820 kører ud i 1080p/50Hz, og i dag, da jeg hørte en audio Blu-ray disc, kørte den ud i 1080p/24Hz. Der var dog også et næsten stillbillede på. Hørte 50 numre med The Rolling Stones: Grrr!

Tak for oplysningen! Thumbs Up Det lyder rigtigt godt.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 23:27
Til cow-one:
Se eventuelt side 110 om fejlfinding i den danske Bruger vejledning til recorderen.
Ellers kan du høre et Panasonic Center om hvad de anbefaler af HDD.
Doo Wop
Til top
cow-one Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cow-one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 23:56
Oprindeligt skrevet af Doo Wop Doo Wop skrev:

Til cow-one:
Se eventuelt side 110 om fejlfinding i den danske Bruger vejledning til recorderen.
Ellers kan du høre et Panasonic Center om hvad de anbefaler af HDD.


Den virker nu.
Løste problemet med en ny formattering.
Var lidt svært at gøre da min PC ikke kunne se den som et drev efter at min Panasonic havde haft fat i den.
Så fandt jeg ud af at Panasonic ødelægger filstrukturen og gode råd var dyre.
Jeg løste problemet ved at læse i de tre link.
Så satte jeg den igen til min Panasonic og skidtet virkede!!   


Tak for hjælp...

http://tinyurl.com/pn9awtx

http://tinyurl.com/pedoovt

http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3865

Redigeret af cow-one - 28-Maj-2013 kl. 23:56
Regards Jensen........
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 00:08
Til cow-one:
Godt du fik det til at virke. God fornøjelse.
Doo Wop
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 9192939495 111>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu