recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BCT820
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMR-BCT820

 Besvar Besvar Side  <1 9293949596 111>
Forfatter
Besked
Sisa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sisa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af Sisa Sisa skrev:

Jeg fik en opringning fra en af YouSee's teknikere idag omkring problemerne med ikke at kunne optage SVT1, SVT2 og NRK1 og han lovede, at man ville tage sagen op først i næste uge internt og prøve at løse problemet.  Jeg melder tilbage, når jeg ved noget mere i næste uge.
YouSee anerkender problem og mener at have fundet fejlen.  Man fik leveret noget nyt udstyr, som blev sat i drift d. 16.5. og noget af den software som fulgte med er årsag til problemet (også problemet med optagelser af Viasat Golf).  Underleverandøren er nu igang med at ændre denne software men man kan ikke sætte en tidsramme på, så vi må nok væbne os med tålmodighed!
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 11:28
Godt så!
 
M.v.h.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af Sisa Sisa skrev:


Oprindeligt skrevet af Sisa Sisa skrev:



Jeg fik en opringning fra en af YouSee's teknikere idag omkring problemerne med ikke at kunne optage SVT1, SVT2 og NRK1 og han lovede, at man ville tage sagen op først i næste uge internt og prøve at løse problemet.  Jeg melder tilbage, når jeg ved noget mere i næste uge.

YouSee anerkender problem og mener at have fundet fejlen.  Man fik leveret noget nyt udstyr, som blev sat i drift d. 16.5. og noget af den software som fulgte med er årsag til problemet (også problemet med optagelser af Viasat Golf).  Underleverandøren er nu igang med at ændre denne software men man kan ikke sætte en tidsramme på, så vi må nok væbne os med tålmodighed!

Vil du få at vide, når de har ændret det?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
cow-one Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cow-one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Doo Wop Doo Wop skrev:

Til cow-one:
Godt du fik det til at virke. God fornøjelse.


LOL...imorges da jeg tændte for den virkede skidtet ikke!
Idag har jeg så prøvet alt det fra igår, uden at få det til at virke.
Lader til at den ikke kunne tåle at Panasonic gik på standby i nat.

Har også prøvet med en extern box med egen strømkilde. Deri satte jeg først en 120GB og så skrev Pana at den ikke var stor nok, der kræves mindst en 160GB. Dvs den genkendte den externe box. Da jeg så satte en 260GB i ville den ikke genkende noget som helst.

Det er mærkeligt at min 1TB WD ikke virker, for min Pana skriver godt nok den er registreret.

Har skrevet til forhandler. Den eneste godkendte HDD på Pana`s hjemmeside er en Buffalo! Nu må de så fortælle mig hvad for en jeg skal sætte til og den skal virke for jeg gider ikke bruge mere tid på det. Har prøvet ALT og har rodet med det i 5-6 timer.

Redigeret af cow-one - 29-Maj-2013 kl. 18:57
Regards Jensen........
Til top
Klingsten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-December-2012
Sted: esbjerg
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klingsten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 19:02
hejsa jeg skal til og købe http://www.saturn.de/mcs/product/PANASONIC-DMR-BCT820-schwarz,48352,241243,529029.html?langId=-3

men er der nogen herinde som ved hvordan det fungere,jeg vil nemlig gerne selv ned og hente den fysisk i deres butik i flensborg og betale den dernede, der står de ikke har dem på lager dernede,hvordan bestiller man den?  og hvor lang tid går der før man kan hente den ,håber i kan hjælpe mvh michael 
Til top
Klingsten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-December-2012
Sted: esbjerg
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klingsten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 19:07
lige et spørsmål til hvordan kan jeg få brændt alle min ting ud fra min harrdisk/dvd brænder hvis  hvis jeg ikke kan åbne min menu,tænker lidt om man kan pille harddsiken ud og sætte over i en tilsvarene model og brænde det ud
Til top
Sisa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sisa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Sisa Sisa skrev:


Oprindeligt skrevet af Sisa Sisa skrev:



Jeg fik en opringning fra en af YouSee's teknikere idag omkring problemerne med ikke at kunne optage SVT1, SVT2 og NRK1 og han lovede, at man ville tage sagen op først i næste uge internt og prøve at løse problemet.  Jeg melder tilbage, når jeg ved noget mere i næste uge.

YouSee anerkender problem og mener at have fundet fejlen.  Man fik leveret noget nyt udstyr, som blev sat i drift d. 16.5. og noget af den software som fulgte med er årsag til problemet (også problemet med optagelser af Viasat Golf).  Underleverandøren er nu igang med at ændre denne software men man kan ikke sætte en tidsramme på, så vi må nok væbne os med tålmodighed!

Vil du få at vide, når de har ændret det?
 
YouSee teknikeren har lovet at melde tilbage lige så snart man mener at have løst problemet og så rapporterer jeg svaret her.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Sisa Sisa skrev:

YouSee teknikeren har lovet at melde tilbage lige så snart man mener at have løst problemet og så rapporterer jeg svaret her.

Det lyder godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
NitroBlast Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af Klingsten Klingsten skrev:

hejsa jeg skal til og købe http://www.saturn.de/mcs/product/PANASONIC-DMR-BCT820-schwarz,48352,241243,529029.html?langId=-3

men er der nogen herinde som ved hvordan det fungere,jeg vil nemlig gerne selv ned og hente den fysisk i deres butik i flensborg og betale den dernede, der står de ikke har dem på lager dernede,hvordan bestiller man den?  og hvor lang tid går der før man kan hente den ,håber i kan hjælpe mvh michael
 
Hvis du klikker på linket "Sofortabholung überprüfen" og efterfølgende vælger Flensburg, så er den på lager, og klar til afhentning. Jeg ville dog sende dem en mail, og spørge om de vil være så venlige at reservere en til dig - så er du sikker på, at du ikke kører forgæves.
 
Oprindeligt skrevet af Klingsten Klingsten skrev:

lige et spørsmål til hvordan kan jeg få brændt alle min ting ud fra min harrdisk/dvd brænder hvis hvis jeg ikke kan åbne min menu,tænker lidt om man kan pille harddsiken ud og sætte over i en tilsvarene model og brænde det ud
 
Det er mig bekendt ikke muligt at flytte en harddisk fra en recorder og over i en tilsvarende, og så fungerer det bare igen. Harddiskene er AFAIK låst til de enkelte apparater via serienummeret, så de ikke kan byttes rundt uden en eller anden form for omkodning i apparatet. Eftersom du ikke kan komme ind i din menu, så kunne det indikere, at harddisken med dine optagelser er beskadiget. Du kan evt. prøve at tage harddisken ud, og tjekke den med et værktøj som feks. SeaTools eller WD Data Lifeguard - fejler disken intet, er der en lille mulighed for at få optagelserne ud via en driver til unix-filsystem.
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
Lottebr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Maj-2013
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lottebr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Sisa Sisa skrev:

YouSee teknikeren har lovet at melde tilbage lige så snart man mener at have løst problemet og så rapporterer jeg svaret her.

Det lyder godt.


Mange tak for tilbagemeldingen, det passer jo med datoen, 16/5, da opatgemuligheden fra SVT og NRK forsvandt, så det lyder som om, de har fat i noget. Vi krydser fingre..
Til top
Sisa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sisa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Sisa Sisa skrev:

Oprindeligt skrevet af Sisa Sisa skrev:

Jeg fik en opringning fra en af YouSee's teknikere idag omkring problemerne med ikke at kunne optage SVT1, SVT2 og NRK1 og han lovede, at man ville tage sagen op først i næste uge internt og prøve at løse problemet.  Jeg melder tilbage, når jeg ved noget mere i næste uge.
YouSee anerkender problem og mener at have fundet fejlen.  Man fik leveret noget nyt udstyr, som blev sat i drift d. 16.5. og noget af den software som fulgte med er årsag til problemet (også problemet med optagelser af Viasat Golf).  Underleverandøren er nu igang med at ændre denne software men man kan ikke sætte en tidsramme på, så vi må nok væbne os med tålmodighed!
Så er problemerne med at optage SVT1, SVT2, NRK1 og Viasat Golf blevet løstSmile
 
Da YouSee kunne se, at det ville tage noget tid at få ny software fra deres underleverandør, så gik de selv ind og forsøgte at rette i nogle indstillinger på den gamle software og det er lykkedes at få det hele til at fungere igen.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 15:02
Det virker også her. Og nu virker det, også på mit TV. Så det har været det samme der.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 9293949596 111>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu