recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BCT820
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMR-BCT820

 Besvar Besvar Side  <1 9495969798 111>
Forfatter
Besked
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul-r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 09:59
Hvilke erfarringer har I med overspilning  til dvd- og Blue Ray skiver.

Her tænker jeg f.eks. på kopibeskyttelsen.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 18:25
Hvilken kopibeskyttelse???
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af Klingsten Klingsten skrev:

hejsa jeg skal til og købe http://www.saturn.de/mcs/product/PANASONIC-DMR-BCT820-schwarz,48352,241243,529029.html?langId=-3

men er der nogen herinde som ved hvordan det fungere,jeg vil nemlig gerne selv ned og hente den fysisk i deres butik i flensborg og betale den dernede, der står de ikke har dem på lager dernede,hvordan bestiller man den?  og hvor lang tid går der før man kan hente den ,håber i kan hjælpe mvh michael 


Hej,

ved ikke om du har fået svar, men:

jeg bestilte via Saturns netshop - her kunne jeg bede om Flensborg som udleveringssted.

Jeg fik email ved ankomst af maskinen, mener, det gav mig 10 dages frist til afhentning, - så vidt jeg husker, havde jeg erlagt beløbet forinden. (PayPal?)

Desværre med tysk vejledning, - ellers alt OK.


Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 19:24
Ved ikke om det har interesse for nogen her, men jeg købte 2 stk. BCT820 hos Compumail.dk (Århus PC-Lager) til kr. 5109 stykket. Der gik ca. en uge fra bestilling til levering og de har i skrivende stund 1 stk. på lager.

Synes, at prisen er ganske fair (omend ikke så billigt, som hvis man kan hente i Tyskland).

Ville egentlig have handlet hos PP Radio i Århus, men der ville de som minimum have kr. 5500. De var absolut ikke til at handle med da "de solgte så mange at de slet ikke havde nok".
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 12:11
Interessant pris - omtrent samme pris som hvis man bestiller den i Tyskland. - Og dog - ser at de vist er faldet i pris siden jeg sidst kiggede på preissuchmaschine.de eller også er det bare mig der husker forkert (eller kostede de ikke omkring €670 for 3-4 måneder siden?). Men omkring 4.300 - 4.400,-, kan man måske få den til inkl. fragt i Tyskland.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 22:41
Ja, man forstår ikke helt hvordan Panasonic Centrene forsøger at sælge BCT820 til kr. 5999 og BCT720 til kr. 4999 (iflg. deres seneste tilbudsavis). Og det skulle endda være en særlig "introduktionspris" med "normalpriser", der ligger 500 kroner højere.

Men jo, det virker som om prisen i Tyskland er ved at falde. Vejl. udsalgspris på BCT820 og BCT720 er jo 799€ og 699€ respektive. Men hos f.eks. Saturn kan BCT820 jo fås til 599€. Det er en vis forskel.

Forøvrigt er den ene BCT820 de havde på lager hos Compumail.dk allerede væk igen. Det skidt sælger altså hurtigt. Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2013 kl. 23:04
Har nu haft BCT820 i drift i nogle dage og er generelt meget tilfreds. Den har et lækkert billede og virker, modsat nogle rapporter, ganske hurtig.

Dog må jeg omvendt også erkende, at redigering af optagelser (en ting der er ret vigtig for mig) lader en del tilbage at ønske ift. min gamle Sony/Pioneer HDD optager, som har tjent mig godt i 6 år indtil nu.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 08:15
Jeg synes den er rimelig hurtig især fordi den selv finder ud af at hvor reklamerne slutter
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

... fordi den selv finder ud af at hvor reklamerne slutter
Det synes jeg nu ikke den er så god til sammenlignet med min gamle Sony RDR-HX910 recorder.


Redigeret af DrageMester - 09-Juni-2013 kl. 12:44
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
NitroBlast Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 13:02
Jeg synes, at redigering fungerer udemærket og som man kan forvente. Jeg har så desværre bemærket, at hvis man redigerer en optagelse, og overfører den til computer via netværk, så opstår der problemer med synkronisering af lyd og billede. Feks. hvis man klipper en reklamepause ud, så er lyden synkron, indtil man når frem til hvor reklamen er klippet ud, og herefter er lyden ikke længere synkron med billedet. Derfor skal man ikke benytte recorderens redigeringsfunktion, hvia man gerne vil efterbehandle på computer (feks. komprimere til et format der fylder mindre).
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af NitroBlast NitroBlast skrev:

Jeg har så desværre bemærket, at hvis man redigerer en optagelse, og overfører den til computer via netværk, så opstår der problemer med synkronisering af lyd og billede. Feks. hvis man klipper en reklamepause ud, så er lyden synkron, indtil man når frem til hvor reklamen er klippet ud, og herefter er lyden ikke længere synkron med billedet. Derfor skal man ikke benytte recorderens redigeringsfunktion, hvia man gerne vil efterbehandle på computer (feks. komprimere til et format der fylder mindre).

Hvis det problem opstår, så kan man måske omgå problemet ved at konvertere til HG/XP kvalitet på recorderen, og så overføre den konverterede version via netværk?
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 18:54
Aspect for recording. Hvad har i sat den til
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 9495969798 111>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu