recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Raspberry Pi til salg*SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRaspberry Pi til salg*SOLGT*

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 21:21
Så skal man nok lige passe på med at beskylde om det ene og andet!
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 07:48
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Så skal man nok lige passe på med at beskylde om det ene og andet!
Sandt, men det tog trods alt også fra d. 16 og så frem til igår før han svarede (tilsyneladende), og så har han ikke ændret teksten i annoncen her så der står solgt.. Der er mange ting sælger kunne have gjort en del bedre, men som jeg selv skriver tidligere er jeg da enig med dig.
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Så skal man nok lige passe på med at beskylde om det ene og andet!
Hvem har beskyldt nogen om noget som helst?!?
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 08:57
Jeg syntes det er fløjet igennem luften med beskyldninger om det ene og andet.
Nu har jeg handlet med Mindbjerg mange gange, og varen er altid kommet til tiden. Ofte har han også puttet lidt ekstra med, hvilket man slet ikke har forventet.

Jeg tror nu der lægger noget mere dybtstikkende bag de beskyldninger. 
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Jeg syntes det er fløjet igennem luften med beskyldninger om det ene og andet.
Nu har jeg handlet med Mindbjerg mange gange, og varen er altid kommet til tiden. Ofte har han også puttet lidt ekstra med, hvilket man slet ikke har forventet.

Jeg tror nu der lægger noget mere dybtstikkende bag de beskyldninger. 
Jamen du må meget gerne uddybe præcis hvilke beskyldninger "om det ene og det andet der er fløjet gennem luften"... For dem kan jeg ikke få øje på.

Det eneste jeg kan se er at køber, som har overført pengene, og derefter ikke hører fra sælger i flere dage, lufter sin bekymring her i tråden... Det ville jeg bestemt også gøre. Men jeg synes netop køber gør det helt rigtige ved netop IKKE at konkludere at sælger er en snyder, men tager det stille og roligt, og ytrer at han stadig stoler på at sælger gennemfører salget... Hvor er det forkerte i det???
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Jamen du må meget gerne uddybe præcis hvilke beskyldninger "om det ene og det andet der er fløjet gennem luften"... For dem kan jeg ikke få øje på.

Det eneste jeg kan se er at køber, som har overført pengene, og derefter ikke hører fra sælger i flere dage, lufter sin bekymring her i tråden... Det ville jeg bestemt også gøre. Men jeg synes netop køber gør det helt rigtige ved netop IKKE at konkludere at sælger er en snyder, men tager det stille og roligt, og ytrer at han stadig stoler på at sælger gennemfører salget... Hvor er det forkerte i det???

Hej Mads.

Det gør jeg gerne:

Sælger er vist blevet væk??
lidt surt da det er sket i forlængelse af at jeg overførte 400 kr til ham og ik har hørt et pip fra ham siden..Confused
 
Hmm..

Jeg syntes personligt det er meget hurtigt at konkludere at sælger er blevet væk. Måske man lige skulle slå koldt vandt i blodet.
Desuden har Mindbjerg ofte vist sig som en meget seriøs sælger/køber og jeg har tidligere handlet med ham, hvor der ingen problemer er.
Man skal også huske på at bankerne kan bruge et par dage på at overføre pengene, så han skal jo lige modtage dem før han kan sende.

Alt i alt syntes jeg ikke der er nogen grund til at der bliver lagt denne tone overfor sælger. 
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 22:21
så nu skal vi ha noget ro Mads..
se noget tv, eller find en tøs og duske. .
varen er afsendt.
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 07:35
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Jamen du må meget gerne uddybe præcis hvilke beskyldninger "om det ene og det andet der er fløjet gennem luften"... For dem kan jeg ikke få øje på.

Det eneste jeg kan se er at køber, som har overført pengene, og derefter ikke hører fra sælger i flere dage, lufter sin bekymring her i tråden... Det ville jeg bestemt også gøre. Men jeg synes netop køber gør det helt rigtige ved netop IKKE at konkludere at sælger er en snyder, men tager det stille og roligt, og ytrer at han stadig stoler på at sælger gennemfører salget... Hvor er det forkerte i det???

Hej Mads.

Det gør jeg gerne:

Sælger er vist blevet væk??
lidt surt da det er sket i forlængelse af at jeg overførte 400 kr til ham og ik har hørt et pip fra ham siden..Confused
 
Hmm..

Jeg syntes personligt det er meget hurtigt at konkludere at sælger er blevet væk. Måske man lige skulle slå koldt vandt i blodet.
Desuden har Mindbjerg ofte vist sig som en meget seriøs sælger/køber og jeg har tidligere handlet med ham, hvor der ingen problemer er.
Man skal også huske på at bankerne kan bruge et par dage på at overføre pengene, så han skal jo lige modtage dem før han kan sende.

Alt i alt syntes jeg ikke der er nogen grund til at der bliver lagt denne tone overfor sælger. 
Sælger VAR da også blevet væk... Det er da normalt at man bliver i sin salgstråd indtil salget er gennemført, og ikke bliver væk i flere dage... Men igen, køber konkluderede IKKE at han var blevet snydt, han skrev kun at han intet havde hørt fra sælger i de pågældende dage, hvilket er meget normalt at gøre... Der er set andre salgstråde hvor sælgere er direkte beskyldt for tyveri m.m. efter samme tidsrum, så jeg mener bestemt at køber gør det rigtige...

Og nu har jeg så sagt min mening om dette, så jeg trækker mig ud af diskussionen...
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 07:36
Oprindeligt skrevet af mindbjerg mindbjerg skrev:

så nu skal vi ha noget ro Mads..
se noget tv, eller find en tøs og duske. .
varen er afsendt.
Det var måske det du gjorde istedet for at følge op på dit salg???

Over and out
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 08:09
[/QUOTE]Det var måske det du gjorde istedet for at følge op på dit salg???

Over and out
[/QUOTE]
Man kan altså sagtens få noget imod mave syre...
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 08:26
Man kan også vælge at lukke tråden, og det gør recordere.dk
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu