|
Min Nye Hjemme Bio |
Besvar |
Forfatter | |
brander9400
Junior bruger Oprettet: 14-November-2012 Sted: Nørhalne Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-November-2012 kl. 19:27 |
Hej.
Efter en tur i afghanistan, skulle jeg forkæle mig selv lidt.. Stuen blev malet og Chefen her hjemme fik købt nye dimser til at stille rundt omkring. For mig blev det til: Fjernsyn: PANASONIC TX-P50VT50Y Plasma-tvEn receiver :DENON AVR-2313Højtalere:DALI ZENSOR 5DALI ZENSOR VOKALDALI ZENSOR 1Sub: DALI SUB E-12FTil medie afspiller: 2 x 1 TB Western Digital HDD (Købt tidligere) Blu-Ray: DENON DBP-1611UD (Købt Billigt som Demo)Kabler: Front: VAN DEN HUL The SNOWLINE Bag :ARGON White Edition SC1 Sub:QED Performance Miniature Subwoofer kabel Et nyt tv bord fra www.tvbord.dk Model DK 162 med sorte stof front Hvad syntes i? |
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nydelig... Havde nok hængt tv-møblet og TV´et længere nede, så man se "direkte" ind i tv´et fra Sweet spot...
Kan dog godt se, at du vil komme lidt i karambolage med din sub.... Måske lidt mere bredde mellem fronterne... Men alt i alt nydeligt :)
|
|
brander9400
Junior bruger Oprettet: 14-November-2012 Sted: Nørhalne Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når jeg ligger på Sofaen med benene i vejret, syntes jeg vinklen er helt fin, krævede lige en dag at vende sig til
Havde anlæget oppe i et par uger inden den blev malet osv (dum som jeg var klippede jeg kablerne der inden jeg bestemte mig for at male) så kablerne er ikke længere end de kan nå nu. Har overvejet at flytte dem, men vil det give noget lyd mæssigt? Tænkte også på om det ville give noget at tage bag hjøtalerne ned og sætte dem ind mod sofane på evt disse: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hojttaler-tilbehor/vm-acoustics__gulvstander_sort-52cm.htm Redigeret af brander9400 - 18-November-2012 kl. 10:09 |
|
sani
Guld medlem Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
der siger godt ud , er enig med Bravo at fronter kune kommer lidt væk fra tv møbel,, Tv sider lidt for høj op , du kune evt prøver at hønge tv møbler næsten hel ned til sub,, og så få TV tettere på tv møbel så vil du nok vinde 10-30 cm ,,,
PS: næste gang du skal have nyt TV så skal du går after 65 ,, du har messer af plads på den væg
|
|
sani
Guld medlem Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
du få ikke ful udbytte af dine bag kanaler,, du kan prøver at have dem næsten ned på gulvet med front op af ,, eller du kan hanger dem på loftet hvor de har front ned af
|
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller kunne få dem vendt "indad"
|
|
brander9400
Funktioner
Tak(0)
|
Vil disse kunne gå på hver side af sofaen i stedet (pegende ind mod sofaen)
Dog er har vi en 2 + 3 personers sofa, så begge skulle gerne have det bedste ud af det. Har også fortrudt jeg ikke snuppede et større, men der er også 11000 til forskel fra 50" til 65" Planen er en projektor på et tiduspunt, men ved ikke om vi sidder for tæt på. Smider lige et billede af hele stuen op senere, Redigeret af brander9400 - 17-November-2012 kl. 20:48 |
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Flot setup. :)
Er dog enig i det hænger lidt højt, men ellers rigtig fedt. Super møbel. :)
|
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |