recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billede indstillinger til Samsung ue46es6715
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billede indstillinger til Samsung ue46es6715

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 22:31
Har nu prøvet begge indstillinger og kan bedst li den fra Norge har dog skruet lidt på dem med lidt hjælp fra min Spears and Munsil bd og nu er jeg ret tilfreds.Hvad med clouding på dit ex har selv været heldig der er mindre end lidt på min,selv i totalt mørkeBig smile
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 08:32
Har lidt clouding fordelt på hele skærmen.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 09:24
Havde en 46 c6500 før og den havde ret meget clouding som jeg næsten fik indstillet væk ,købte denne skærm hos Hifiklubben og havde bestemt mig for at hvis den også havde det så røg den retur men hedigvis var det ikke sådan Tongue.

Sad og læste på div udenlandske fora i går nat og der var der flere der nævnte at det var en fordel at lave indstillinger i standard billlede modus da local dimming ikke er aktiv i film modus,prøvede dette med de Norske indstillinger og det er faktisk bedre i mine øjne,dog måtte jeg skrue ned for backlight til ca 10 og nu er det noget skarpere og farver er ret tæt på,gråskala er spot on og hvidt er hvidt 
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 19:11
Jeg har nu valgt at bruge de norske indstillinger. Med en kavere backlight indtilling. Det virker bedst for mig.
Mht clouding. Jeg har ingen clouding i hjørnerne. Og jeg får det først når skærmen, har været tændt et stykke tid. Jeg syntes dog ikke at den bliver varm i forhold til min sony skærm. Der er ligeligeledes god afstand til væggen, da jec bruger tilt beslag.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 19:29
Jeg bruger de norske indstillinger men i standard og med en backlight på 8 og 85 kontrast og varm 1. Min bliver ikke varm og den hænger helt tæt til væg
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu