recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD!

 Besvar Besvar Side  <1 678910>
Forfatter
Besked
Peterbm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-November-2012
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterbm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 08:28
Til top
Peterbm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-November-2012
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterbm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 08:31
Sikke en dårlig kundeservice at de ikke vil oplyse dig det. De kan da ikke være tjent med at de får et skuffet kunde...Hvilken begrundelse brugte de? Man kan jo ringe til hvilken som helst anden Elgiganten og få oplyst hvad de har på lager. Dette må også gælde for Holbæk. El Idiotes...
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af Peterbm Peterbm skrev:

Sikke en dårlig kundeservice at de ikke vil oplyse dig det. De kan da ikke være tjent med at de får et skuffet kunde...Hvilken begrundelse brugte de? Man kan jo ringe til hvilken som helst anden Elgiganten og få oplyst hvad de har på lager. Dette må også gælde for Holbæk. El Idiotes...


Det er en ny butik, så højest sandsynlig af flere årsager.
De vil have dig ud at se butikken, og du skal gerne købe nogle ekstra almindeligt prissatte varer, da de taber på hver eneste varer (højest sandsynligt) de sælger fra tilbudsavisen.
His de oplyser dig i Tlf, at der ikke er flere fjernsyn til x-kr kommer du ikke, tager du chancen, kan det være at du alligevel sniper et andet fjernsyn, som de tjener på, hvis fjernsyn 1 er udsolgt osv.
Det ele handler om at promoverer butikken, og kan de tjene enge ved siden af, er det fedt nok.

Det var bl.a. en grund vi havde i en butik jeg arbejdede i, da vi havde jubileumstilbud.
Til top
Langmack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langmack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 08:41
Spørgsmålet er vel hvor de skal ligge deres manpower? 

I min mening ikke dårligt kundeservice. De kunder der har stået i kø i lang tid, og taget sig tiden til at benytte sig af deres "KØ-tilbud", har vel fortrinsret.

Kører du en restaurant, forlader du vel heller ikke bordbestillingen for at suse ud for at tage imod en takeaway bestilling?
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage
Beoremote One
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 19:55
Jeg har købt et pana 42" dernede idag til 2222,- god pris, der er stadig 20 stk tilbage. 
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 22:19
Skal selv derop igen i morgen, glemte at købe en soundbar... Håber de har flere til tilbudspris
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 22:23
Gider du tjekke om de har flere eksterne hdd til tilbudspris ? :)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Hoth Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2005
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hoth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 23:05
Er der nogen der ved, om der stadig er billig Xbox tilbage?
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 23:25
Prøver at se når jeg kommer derop, regner med at være der ca. Kl. 12 så kigger jeg
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 08:36
Sorry for asking... hvis du har tid gider du så kigge om wifi printeren de havde på tilbud er der.... ik ultra vigtigt men kun hvis du har tid
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 09:47
Jeg slæber ipad mad så kan jeg vel skrive direkte deroppe fra
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 10:37


Vil da gerne vide om der er flere ipod touch 16gb til 999,- hvis der er tid til det.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678910>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu