recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 8 mail spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 8 mail spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 17:13
Helt generelt og på tværs af alle Windows 8 Apps, så finder du indstillinger til den aktuelt åbne app i charmsmenuen (til højre) - det er den der ligner et tandhjul, på dansk står der "Indstil"

Så vælger du Konti og derefter "Tilføj en konto"

Der er mange måder at aktivere Charms:
-mus: øverste højre hjørne derefter ned.
-touchpad: swipe-ind fra højre, derefter op og ned for at vælge (hvis understøttet)
-tastatur: Windowsknap+C
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 16:52
Jeg har købt mig en ny computer, som har Windows 8, og jeg skriver fra den nu.
Hvordan kommer jeg ind i indstillinger i Windows Mail på Win 8, så jeg kan tilføje en mail adresse, den skal hente mails fra.
Da jeg startede maskinen op første gang, bad den om en Microsoft konto, jeg har en Hotmail konto, så den brugte jeg. Derfor kommer mine mails fra min Hotmail nu automatisk ind i mail programmet. Jeg har en anden adresse, jeg også gerne vil tilføje, men hvordan kommer jeg ind i indstillinger.
Da jeg åbnede mail programmet første gang, var der forneden et link man kunne klikke på, men der skete ikke noget, det forsvandt bare.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu