|
Fælleskøb af Popcorn Hour A400 |
Besvar | Side 123 18> |
Forfatter | |
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-December-2012 kl. 18:55 |
Recordere.dk ville ikke stå for et fælleskøb, så derfor står jeg for at være mellemmand for dem som er interesseret i at få den nye A-400 billigere, og medieafspiller.dk som er sælgeren her.
HVAD SKAL DEN KOSTE? - Den kommer til at koste 1899 kr. plus forsendelse fra medieafspiller.dk (69 kr.) - en besparelse på 300 kr.. Det er ikke en kæmpe besparelse, men det er trods alt penge som tæller - især her i juletiden HVORNÅR KAN JEG FÅ DEN? - Svaret på dette er stadig lidt usikkert. Med lidt held vil den være ude hos de enkelte personer inden årsskiftet. Går det ned ad bakke med heldet, så snakker vi nærmere først i januar. HVORDAN KAN JEG BESTILLE EN?! - Spørgsmålet som i nok alle gerne vil have svaret på Det du skal gøre er at sende en PM til mig med NAVN, ADDRESSE og EMAIL. Så sørger jeg for at ordren bliver oprettet hos medieafspiller.dk som sørger for opkrævning af penge. BØR JEG KØBE AFSPILLEREN IGENNEM FÆLLESKØBET? - Det enkle svar er: "Ja, selvfølgelig!". Ikke nok med at du får produktet 300 kroner billigere, så støtter du samtidig en lille niche-virksomhed som arbejder på at levere produkter til det segment vi hører ind under - AV-entuisister. Hvis der kommer nogle tilstødende oplysninger, så vil jeg informere her i tråden. Spørgsmål kan også stilles her i tråden. Dem jeg ikke kan svare på, sender jeg videre i systemet. Kom glad og vær' med til at få noget nyt grej hjem i stuerne! PS! Man kan SENEST ligge sin bestilling afsted til mig fredag den 15. December!
Redigeret af Andersss - 04-December-2012 kl. 19:28 |
|
fordfairlane
Junior bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
To spørgsmål
1) sendes der løbende ? 2) hvorfor ville recordere ikke stå for det? |
|
Andersss
Funktioner
Tak(0)
|
1) Som jeg har forstået det sendes de ud af en omgang, altså når sendingen er landet.
2) Der er en relativ lille besparelse, og med recorderes gebyr, vil de ikke mene at det kan betale sig. Så det er for at minimere omkostningerne for os andre. VIGTIG INFO TILFØJET ØVERST!
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil gerne svare på recordere.dk's vegne. Vi ville gerne stå for fælleskøbet, men det plejer vi at tage et symbolsk beløb pr. fælleskøb for administration og opsamling af data og markedsførringen af det.
Det plejer at være 20 kr. pr. handel. Det måtte vi også gerne for sælger, men de skulle så tages fra den rabat i kunne opnå. Det ville sige at jeres rabat blev mindre. Derfor valgte vi at sige nej, og sagde at så måtte brugerne selv stå for det :-), for at opnå den højeste rabat. Men vi støtter 100% op om dette fælleskøb, så bare køb løs :-)
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det må være en presset branche når man ikke kan give en 20,- til jer. Redigeret af SVP03 - 04-December-2012 kl. 19:33 |
|
SVP03
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lad nu tråden handle om fælleskøbet.
AV branchen er presset, så vi syntes det er super at medieafspiller.dk vil spille med på et så hot produkt som A400.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
|
1 stk. bestilt :-)
Mvh. Torben |
|
Hustler
Bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
har også bestilt 1 stk. :)
|
|
Andersss
Funktioner
Tak(0)
|
Der er 4 bestillinger i min inbox indtil videre. Så det er 5 maskiner i alt.
|
|
Sejrsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Er også med! Betyder at min Dune Smart D1 ryger tilsalg. (den understøtter ikke 3d bd iso) Sejrsen
|
|
kerovan
Bruger Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Funktioner
Tak(0)
|
300,- i besparelse og så skal vi selv betale forsendelsen ? = 1968kr altså spare vi kun 231kr
IMO er det jo ikke særlig meget at spare, og næsten overflødigt at sætte så meget igang for den lille besparelse. Kunne Medieafspiller.dk ikke overtales til at sende fragtfrit ? hvis der kommer 10+ bestillinger ? eller som alternativt smide et HDMI kabel eller noget andet med i handlen Redigeret af kerovan - 04-December-2012 kl. 21:06 |
|
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
|
Wolff
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er lige med på en kigger indtil videre. Håber der måske vil dukke en anmeldelse op inden d.15 :)
|
|
Besvar | Side 123 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |