recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 1 og Viaplay, er det muligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 1 og Viaplay, er det muligt?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NoNameDesigndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV 1 og Viaplay, er det muligt?
    Sendt: 12-December-2012 kl. 08:25
Hej med jer

Jeg har haft en Apple TV 1 (den store med HDD) stående jeg ikke har brugt. Nu er sagen så den at jeg gerne ville kunne se mit Viaplay via denne, men der er ikke umiddelbart, som jeg kan se det en app til dette. Jeg har så læst mig til at man umiddelbart kan bruge sin iPad eller iPhone til at streame via AirPlay, men samtidig har jeg også umiddelbart opdaget at ATV1 jo er anderledes software mæssigt end de to nyere modeller.

Jeg havde mistet remoten, så har egentlig lige brugt penge på en ny, men så slog det mig, at jeg måske i stedet skulle have brugt penge på en af de nye ATV f.eks.

Sagt på en anden måde, kan jeg få min ATV1 til at afspille Viaplay på nogen måde? Og i så fald hvordan? Hvis ikke, hvad er så den smarteste måde at se Viaplay på et gammelt tv der ikke er Smart-TV? For så må jeg ud og investere i det i stedet.. :-S

På forhånd tak for hjælpen :-)
Mvh

Stephen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu