recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan saver man i Batman?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan saver man i Batman?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan saver man i Batman?
    Sendt: 13-December-2012 kl. 10:20
HJÆÆÆLP!
 
Min søn har fået Lego Batman til sin Wii og er helt vild med det... Problemet er at selvom der står der er autosave så gemmes der intet så han bliver nødt til at starte forfra hver gang, hvilket er dybt belastende.
Der er masser af plads at gemme på, så det kan ikke være det... Er der ikke en venlig sjæl derude der kan fortælle hvordan man gemmer i spillet?
 
God Jul!
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 12:22
Er der ikke nogen sav til at save med?
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 12:52
Den har du tænkt længe over kan jeg se.... Er der nogen der ikke har set alt for meget Linie 3 der kan hjælpe?

Redigeret af Strange - 13-December-2012 kl. 12:53
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 12:58
umiddelbart gemmer den automatisk - men kun hver gang man gennemfører en bane. Altså undervejs i de enkelte baner gemmer den ikke.

Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 13:15
Det er det der er så mærkeligt.. Banerne bliver nemlig gennemført, men ingen saves. :-(
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 16:27
mærkeligt - kender kun spillet fra ps3, hvor den selv gemmer

Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maagren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 19:18
Det burde gemme, når en bane er gennemført. Ellers prøv at købe noget fra computeren i Bat Cave eller lav lidt om på en karakter i "Create a Character" (eller lav en ny). Dette burde også trigge autosave. Hvis det stadig ikke gemmer, er der noget galt.
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 13:09
Hvailken konsol har du spillet det på maagren? Efter at have søgt på nettet lader det til at problemet specielt er til stede på Wii og også i flere tilfælde Xbox... Men ikke på PS3?
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maagren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 14:54
Jeg har det ikke selv, men kender til problemet på Wii. Der er vist en del der har problemer med det.
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 15:01
Ekstremt træls, men jeg må prøve det der med at gå i batcave og gemme manuelt... Hvis andre finder en måde så sig til.
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maagren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 15:13
Du kan så vidt jeg husker ikke gemme manuelt, men du kan gøre de andre ting jeg listede, som også skulle trigge en autosave, ud over at gennemføre en bane.
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu