recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Filsystem HD Entertain Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Filsystem HD Entertain Mini

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Filsystem HD Entertain Mini
    Sendt: 18-December-2012 kl. 14:56
Hej
Har lige modtaget en HD Entertain Mini. Monteret en 2,5" harddisk via USB, som den selv formaterer. Har optaget lidt på den, og derefter flyttet harddisken til min Win 7 maskine. Men nu fremtræder harddisken som værende upartitioneret. Er der nogen der ved hved hvilket filsystem boksen benytter sig af,
eller kender et værktøj der kan fiske optagelserne ud?
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 15:02
Det er nok beskyttet. Men mon ikke der er en der kan klare den.
 
Har du også den store, for vil gerne høre hvordan det er med at optage på den store og se det på mini. ?
Altså den nye funktion.
SVP03
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Har du også den store, for vil gerne høre hvordan det er med at optage på den store og se det på mini. ?
Altså den nye funktion.
Nej jeg har ikke den store. Har en TV server der klarer alt det der. Jeg bruger kun minien til at se hurtigt TV i køkkenet (dvs. ude at skulle starte PC klienten op)
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2012 kl. 13:33
Den er sikkert formateret med EXT4

http://driesve.tumblr.com/post/1560794187/how-to-mount-an-ext4-drive-in-windows-7

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2012 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Den er sikkert formateret med EXT4

http://driesve.tumblr.com/post/1560794187/how-to-mount-an-ext4-drive-in-windows-7


Hej
Tak for tippet. Nu fik jeg så tid til at prøve det af. Bloggen du linker til foreslår at man henter version 0.48 og patcher den, så den kan håndtere ext4, men jeg kan se at der er en version 0.51, som skulle supportere ext4. Den har jeg så installeret, men den kan ikke se noget ext4. . Den siger at disc 2 er RAW
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 21:07
Hej McCenterFreak...
 
Er du kommet videre med dette projekt...
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu