recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MK808 Dual A9 GoogleTV billig streamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MK808 Dual A9 GoogleTV billig streamer

 Besvar Besvar Side  123 10>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
ferg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Juli-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ferg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MK808 Dual A9 GoogleTV billig streamer
    Sendt: 28-Juli-2013 kl. 19:52
Jeg har en Minix Neo G4, som jeg har købt fra http://androidgadgets.eu og jeg har installeret en special version af XBMC på (kan hentes her), som jeg bruger til at afspille mine 1080p MKV'er og det fungerer upåklageligt. Den version af XBMC bruger MX player. 
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 17:08
Ja det fungerer fremragende, har set touren på den den sidste måned
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
akilleuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akilleuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 07:14
Nogen der har prøvet TV2play på en af disse enheder?
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 19:36
Hvor ser jeg min firmware henne?
Denne var preinstalleret fra geekbuying som også har testet den inden afsendelse.

Kan se min WiFi hopper op og ned på den, og sætter jeg film til den via USB afspiller den fint.

Fin forbindelse betyder at jeg har været inde og se hvad den kunne hente med, som var 63 Mbps mener jeg. Router står 1,5 meter væk fra den... Tror bare WiFien på den defekt.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Jeg har netop købt en RK808B fra geekbuying.com og fået installeret Archos Video Player for at afspille film fra min Synology Nas.
Sikke en skuffelse !
Der er testet med små "trailer" klip i MKV format, og Archos finder ganske fint mine film, dog kan den ikke afspille noget som helst. Den spiller typisk 2 - 3 sekunder med voldsom hak og derefter stopper den med at loade mere af filmen.

Det er på Wi-Fi med en fin fobindelse ( har pillet antennen ud, så den får det bedste signal )
Jeg har testet på samme netværk og fra samme NAS med en Sony Tablet Z og den spiller filmene HELT perfekt.
Jeg havde håbet denne lille sag kunne klarer tricket da flere oplyser om det spiller fint sammen - det gør det desværre ikke i mit tilfælde, og tyder på den slet slet ikke er kraftig nok til at afvikle disse filer.



Den er rigeligt kraftig

Jeg har 2 stk. MK808B som er forbundet via wifi, den afspiller uden problemer alle mine bd mkv rips både i 720p og 1080p

Enten har du et wifi relateret problem, et problem med den firmware du benytter, eller også er der et eller andet specielt med disse trailere  

Start med at checke wifi forbindelsen - "fin forbindelse" siger ikke så meget om hvilken hastighed eller protokol du rent faktisk forbinder med . 

Hvilken firmware benytter du ?

Kan en af de problematiske trailers hentes på nettet ?

PS: Det hjælper ikke at prøve med en anden medieafspiller - Archos video benytter også hardwaredecodning og er den bedste af dem alle (jeg har testet "alle" medieafspillere i playstoren på alle mine Android devices. 



Redigeret af spawn - 12-Juni-2013 kl. 19:03
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
hup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2011
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

i MX Player kan jeg ikke hente fra mit netværk. Så den er ikke interessant. 


Okay :(

Den var ellers den jeg fik en full hd video til at køre på min
Og min Google nexus 7

Så kan du bruge astro file manager til at finde filen og afspil med mx player
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 16:10
i MX Player kan jeg ikke hente fra mit netværk. Så den er ikke interessant. 
Til top
hup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2011
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 16:03
Inden du gir op
Så har jeg et trick
Prøv MX Player
Slå hardware decoding + til

I instillinger, vælg hardware decoding + oppe i toppen
Luk programmet prøv at afspille igen
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 15:43
Jeg har netop købt en RK808B fra geekbuying.com og fået installeret Archos Video Player for at afspille film fra min Synology Nas.
Sikke en skuffelse !
Der er testet med små "trailer" klip i MKV format, og Archos finder ganske fint mine film, dog kan den ikke afspille noget som helst. Den spiller typisk 2 - 3 sekunder med voldsom hak og derefter stopper den med at loade mere af filmen.

Det er på Wi-Fi med en fin fobindelse ( har pillet antennen ud, så den får det bedste signal )
Jeg har testet på samme netværk og fra samme NAS med en Sony Tablet Z og den spiller filmene HELT perfekt.
Jeg havde håbet denne lille sag kunne klarer tricket da flere oplyser om det spiller fint sammen - det gør det desværre ikke i mit tilfælde, og tyder på den slet slet ikke er kraftig nok til at afvikle disse filer.


Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af hup hup skrev:

Jeg har
Tronsmart T428 Quad Core Mini PC Android 4.2 Rockchip RK3188 2G DDR3 Wifi/BT TV BOX

Du kan sagtens afspille dr tv uden problemer
Min afspiller fullhd :D

dr.dk/tv

Der var en gang en app, men den er fjernet fra google play
Den overholdt ikke drs betingelser, var beskeden fra dr

Men anywats dr.dk/tv virker :)

Cool.

Jeg tror, at jeg venter til afløseren af Minix Neo X5. Det er ikke et Android-stick, men en box a la AppleTV. Der er flere indgange og muligheder med en boks. Et Android-stick kunne dog godt overvejes til soveværelset, når jeg engang får en fladskærm hængt op derinde... 
Til top
hup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2011
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 21:03
Jeg har
Tronsmart T428 Quad Core Mini PC Android 4.2 Rockchip RK3188 2G DDR3 Wifi/BT TV BOX

Du kan sagtens afspille dr tv uden problemer
Min afspiller fullhd :D

dr.dk/tv

Der var en gang en app, men den er fjernet fra google play
Den overholdt ikke drs betingelser, var beskeden fra dr

Men anywats dr.dk/tv virker :)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 20:36
Jeg bruger egentlig min PS3 (via PS3 Media Server) og WD-TV Live til film og serier. Jeg mangler bare noget som kan vise mig DRs programmer på min plasma. Vil sådan en lille RikoMagic gøre det uden problemer? 

Hup, hvilken dongle har du?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu