recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Panasonic PT-AE4000U projektor med lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Panasonic PT-AE4000U projektor med lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
humperdink Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér humperdink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Panasonic PT-AE4000U projektor med lærred
    Sendt: 02-Januar-2013 kl. 22:39

Panasonic PT-AE4000U projektor importeret fra USA i september 2009 og 92" Hivilux 92" fjernbetjent tabtension motorlærred inkl. "Cordless Trigger" sælges.

Projektor:

Model:                                     Panasonic PT-AE4000U
Antal drift timer:                      731
Nypris:                                    Kr. 15.500,-

Lærred:
Link:                                       
Hivilux 92” tab-tension i TZ serien
Alder:                                      2010
Nypris:                                    €699,99 + porto €79,99 (ca. kr. 5.800,-)

Tilbehør til automatisk udrulning:
Link:                                       
Trådløs ”trigger” til TZ lærred
Alder:                                      2010
Nypris:                                    €79,99 (ca. kr. 600,-)

Kort beskrivelse:
Full HD projektor med flot billedkvalitet. Lærredet er "typisk Hivilux kvalitet” og buler en smule i begge de nederste hjørner. Det er dog ikke noget man ser.

Demo:
Kan demonstreres inden køb - dog ikke i et rigtigt "biograf miljø", da jeg har været nødt til at nedtage udstyret, da biografen blev invaderet af min søn, der skulle have nyt værelse.

Hvor:
Viborg

Pris:

Kr. 9.500,-

Redigeret af humperdink - 05-Januar-2013 kl. 16:34
Alt for meget grej at opgradere på.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 23:00
Evt. interesseret i at sælge projektor alene? Er det 230/110v strømforsyning eller kræver den converter?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér humperdink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 07:27
Jeg sælger helst samlet, men hvis der melder sig en anden køber til lærredet kan det jo nok lade sig gøre.

Strømforsyningen kræver ingen konverter - den klarer fra 110-230v.
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-December-2006
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 09:47
Kunne godt være interesseret i lærredet, men det med at det buler en smule, hvor meget er det og kan du evt tage et billede, hvis det ikke er slemt så er jeg jeg klar på lærredet hvis du finder en køber til projektor og at vi kan blive enige om prisen for lærredet....

Hvis jeg kan leve med bulerne ( håber på et par billeder før evt køb ) vil jeg da gerne lægge ud med at byde 1500kr for lærredet :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér humperdink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:00
Jeg har taget et billede af det ene hjørne på lærredet ... jeg var selv lidt spændt på om det ville kunne ses, men jeg har aldrig bemærket det ved filmkigning - Heller ikke selvom jeg har været bevidst om "hivilux krøllerne".

Redigeret af humperdink - 04-Januar-2013 kl. 18:43
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:59
Så lægger jeg da gerne ud med de 1500kr for lærredet + et par hundrede for den trådløse trigger :)
Til top
Peller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juli-2012
Sted: Kolding DK
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 01:48
Er der lens shift på projektoren, altså manuelt, eller hvad det hedder.

Altså sådan det ikke går ud over kvaliteten på billedet.

Jeg ved godt jeg lyder noob Big smile
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér humperdink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 07:42
Ja, der er "rigtig" lens shift på projektoren som ikke ødelægger kvaliteten. Både horisontalt og vertikalt.
Til top
Peller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juli-2012
Sted: Kolding DK
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 11:41
Trækker lige mit bud tilbage indtil videre

Redigeret af Peller - 04-Januar-2013 kl. 17:24
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér humperdink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 16:34
Solgt
Til top
palle2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palle2612 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 16:47
Det var sgu hurtigt... ØVCry
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 19:47
Cool, det er da bare fedt :)

Redigeret af Denner - 06-Januar-2013 kl. 19:47
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu