|
Solgt: Panasonic PT-AE4000U projektor med lærred |
Besvar |
Forfatter | |
humperdink
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2013 kl. 22:39 |
Panasonic PT-AE4000U projektor importeret fra USA i september 2009 og 92" Hivilux 92" fjernbetjent tabtension motorlærred inkl. "Cordless Trigger" sælges.
Model: Panasonic
PT-AE4000U Lærred: Tilbehør til automatisk udrulning: Kort beskrivelse: Demo: Hvor: Pris: Kr. 9.500,- Redigeret af humperdink - 05-Januar-2013 kl. 16:34 |
|
Alt for meget grej at opgradere på.
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Evt. interesseret i at sælge projektor alene? Er det 230/110v strømforsyning eller kræver den converter?
|
|
humperdink
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sælger helst samlet, men hvis der melder sig en anden køber til lærredet kan det jo nok lade sig gøre.
Strømforsyningen kræver ingen konverter - den klarer fra 110-230v.
|
|
|
|
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne godt være interesseret i lærredet, men det med at det buler en smule, hvor meget er det og kan du evt tage et billede, hvis det ikke er slemt så er jeg jeg klar på lærredet hvis du finder en køber til projektor og at vi kan blive enige om prisen for lærredet....
Hvis jeg kan leve med bulerne ( håber på et par billeder før evt køb ) vil jeg da gerne lægge ud med at byde 1500kr for lærredet :)
|
|
humperdink
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har taget et billede af det ene hjørne på lærredet ... jeg var selv lidt spændt på om det ville kunne ses, men jeg har aldrig bemærket det ved filmkigning - Heller ikke selvom jeg har været bevidst om "hivilux krøllerne".
Redigeret af humperdink - 04-Januar-2013 kl. 18:43 |
|
|
|
Denner
Funktioner
Tak(0)
|
Så lægger jeg da gerne ud med de 1500kr for lærredet + et par hundrede for den trådløse trigger :)
|
|
Peller
Junior bruger Oprettet: 27-Juli-2012 Sted: Kolding DK Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der lens shift på projektoren, altså manuelt, eller hvad det hedder.
Altså sådan det ikke går ud over kvaliteten på billedet. Jeg ved godt jeg lyder noob
|
|
humperdink
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, der er "rigtig" lens shift på projektoren som ikke ødelægger kvaliteten. Både horisontalt og vertikalt.
|
|
|
|
Peller
Junior bruger Oprettet: 27-Juli-2012 Sted: Kolding DK Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trækker lige mit bud tilbage indtil videre
Redigeret af Peller - 04-Januar-2013 kl. 17:24 |
|
humperdink
Funktioner
Tak(0)
|
Solgt
|
|
|
|
palle2612
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var sgu hurtigt... ØV
|
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
Denner
Funktioner
Tak(0)
|
Cool, det er da bare fedt :)
Redigeret af Denner - 06-Januar-2013 kl. 19:47 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |