recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO - Kan højst fjerne een enhed pr måned!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO - Kan højst fjerne een enhed pr måned!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SpookiePower Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpookiePower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO - Kan højst fjerne een enhed pr måned!!
    Sendt: 09-Januar-2013 kl. 23:42
Jeg har HBO hvilket jeg er ret glad for, men i dag har mit Samsung Smart TV givet mig en del problemer, så jeg måtte slette og installere mine apps igen, så som Netflix, HBO Youtube osv.

På HBO's website kan man registrere og håndtere sine enheder der er tilsluttet HBO. Jeg har to tablets, to telefoner og et TV tilslutte, hvilket er det max antal man kan have tilsluttet. Jeg har så været nød til at installere/slette HBO app'en to gange på mit tv idag, hvilket har betydet at jeg så skulle fjerne en enhed (mit tv) og så tilslutte det igen - to gange.. Jeg ser nu at man max må fjerne een enhed per måned eller 6 enheder pr år !!! Dvs at jeg skal vente en måned før jeg kan se HBO igen på mit TV, da jeg ikke kan fjerne den enhed der er i uorden. Jeg håber ikke mit smart TV laver mere rod med min HBO app, ellers bliver jeg smidt af for et helt år !!

Var i klar over dette, eller har i selv prøvet det ?

Jeg skriver til deres support, for at høre om det virkelig kan være rigtigt. Det kan ikke være meningen at man skal smides af for en hel måned som jeg har betalt for.


Redigeret af SpookiePower - 10-Januar-2013 kl. 00:01
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 00:15
Ja, det var jeg godt klar over, det fremgår ret tydeligt af deres vilkår.

Men jeg er temmelig sikker på at når du skriver det her til dem (i en venlig tone), fortæller de dig at det er for at undgå misbrug og selvfølgelig ikke lavet for at skabe en gene for deres kunder. De vil garanteret lave en undtagelse for dit vedkommende, så du igen kan se fjernsyn.

Jeg synes ikke det er helt i orden at lave dette emne med tilsvining af HBO, uden først at have forhørt dem.

Disclaimer: Har ingen relationer til HBO på nogen måde.
Til top
SpookiePower Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpookiePower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 00:26
Det er heller ikke meningen at tilsvine HBO, sådan skal det ikke forståes, men at jeg er utilfreds, indtil videre er mere korrekt opfattet.
Jeg tilmeldte mig HBO i midten af december, og var godt klar over at man kun kunne have max 5 enheder, det stod tydeligt. Men jeg mindes ikke at der på det samme tidspunkt tydeligt var nævnt, at man max måtte fjerne een enhed pr måned eller 6 enheder pr år. Muligvis har jeg overset det, det kan jeg ikke sige med 100% sikkerhed.
 
Jeg er også selv sikker på de har lavet den regel, for at undgå misbrug, men kunne de så ikke bare have nøjes med reglen om max 5 enheder tilsluttet.
 
Venter på svar fra deres support.


Redigeret af SpookiePower - 10-Januar-2013 kl. 00:29
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 12:54
Jeg tror det er ganske almindelige praksis hos div. streamingtjenester. Viaplay har tilsvarende regler. Det er sandsynligvis lavet for at minimere mulighederne for at dele et abonnement mellem flere husstande.

Når det så er sagt, er det en lille smule skod for "os nørder" som har mange enheder og ikke tøver med at skifte dem ud engang i mellem.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
SpookiePower Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpookiePower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 16:24
Så fik jeg svar fra deres support - de ville gerne hjælpe mig, og nulstiller alle mine enheder så jeg kan starte forfra :)

Jeg syntes det er helt ok, det med at have max antal enheder, men det er lidt irriterende, det med at man max kan fjerne een enhed pr måned.

Jeg har også Netflix, og som jeg husker det, kan man have 6 enheder tilsluttet, men max afspille fra to af dem samtidig. Jeg mener dog ikke de har nogen begrænsning på enheder der kan fjernes.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu