|
S: Iphone 4S 32 GB sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2013 kl. 09:29 |
- Meget velholdt.
- Ingen skrammer udover små lommeridser. - Den er ca. 1 år gammel og er købt via bruttolønsordning på arbejdet - derfor er der ingen kvittering. - Befinder sig i Århus/Horsens. - Kan sendes med PostDanmark som pakke uden omdeling for 70 kr. ekstra, hvis det skulle have interesse. Men betaling skal i så fald ske med kontooverførsel forinden afsendelse. HBO: 2.500 kr. Løber indtil næste fredag. Redigeret af Krjstoff - 11-Januar-2013 kl. 10:11 |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor?
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Sorry. Oprindelig post er opdateret med: "Befinder sig i Århus/Horsens" ![]() |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Okay. Jeg holder øje med tråden med mindre du vil sælge med det samme til de 2500,-
Leder med lys og lygte efter et godt tilbud lige nu, så vi må se om jeg stadig mangler om 1 uge hvis du vil lade den køre til næste fredag.
|
|
![]() |
|
Hold du bare øje :)
Jeg har ikke travlt. Det skal retfærdigvis siges at den også er til salg andre steder. |
|
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
|
|
![]() |
|
Jeg byder da gerne de 2500,- som du nok havde gættet, men jeg vil da gerne lige udbede mig et par billeder som bakker op omkring din beskrivelse :)
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Byder 2600,-
Edit: Er der kasse, headset osv. med til tlf? Redigeret af Schulz - 15-Januar-2013 kl. 16:59 |
|
![]() |
|
Der et budt 2.800 via DBA.
Der med følger kasse, manual og lader. Headsettet er for brugt til at jeg vil være bekendt at lægge det ved. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |