recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wi-Fi ikon på iPhone viser forkert styrke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wi-Fi ikon på iPhone viser forkert styrke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wi-Fi ikon på iPhone viser forkert styrke
    Sendt: 14-Januar-2013 kl. 16:00
Hey!

Min iPhone 5 er begyndt at opføre sig underligt på vores Wi-Fi. Statusikonet oppe på menubaren viser der kun er én ud af tre i signalstyrke, men går jeg ind i Wi-Fi settings, så viser den der er fuld skrald på signalet.

Det er kun min iPhone der har problemer med at vise den rigtige styrke. Både mine MacBooks, iPads og iMac viser at der er fuld signalstyrke også.

Har prøvet at genstarte telefonen og oprette forbindelse igen til Wi-Fi, men uden held. Den har ikke vist det svage signalstyrkeikon hele tiden, det er noget den startede med i går.

Nogle der har oplevet det samme?

Her kan I se hvad jeg mener.




Redigeret af ladiesman217 - 14-Januar-2013 kl. 16:04
          
Til top
Chiefxxx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chiefxxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 17:43
Jeg oplever tit det samme på min 4s. Hvis man venter lidt går den ofte op på 2 streger men næsten aldrig 3 selv om at jeg er få meter fra routeren.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 17:59
Det er da bare mega irriterende. Det er første gang jeg nogen sinde oplever dette, og jeg har alligevel haft en del Apple produkter. Jeg kan simpelthen ikke få den til at ændre sig og det skete bare lige pludselig. Mega underligt.
          
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 18:40
Sådan har det været på alle mine iPhones - og jeg har haft mange!
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 18:52
Okay, så er det jo et kendt "problem", så lader jeg det bare være, for hastigheden er fin nok på nettet.

Tak for svar(ene)!
          
Til top
Kiwa1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-December-2008
Sted: Søborg, Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kiwa1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 18:56
Hej

Ved godt at det er lidt andet problem - men tæt på det samme. Min viser ingen streger!
Min 4'er kan ikke selv komme på wifi nettet - den falder af og kommer først på hvis jeg genstarter routeren TDC Hometrio. Ingen andre enheder har problemer med at finde netværket og normalt er der fuld styrke.
Nogen ideer?
Hilsen Kim
Dali 5,1 sæt: 2x Helicon 800, Helicon C200 MK2, 2x Helicon W200 og Helicon S600   
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 19:12
Tdc homebox og Stofas ditto er lidt fucked mht. Apple udstyr.
Til top
Kiwa1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-December-2008
Sted: Søborg, Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kiwa1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 19:17
Tak for svar - det har jeg læst mig til, men det plejer nu at fungere. Alt andet Apple udstyr - giver ikke problemer.
Hilsen Kim

Dali 5,1 sæt: 2x Helicon 800, Helicon C200 MK2, 2x Helicon W200 og Helicon S600   
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 19:44
Har du prøvet Indstillinger-Generelt-Nulstil netværksindstillinger.
Til top
Kiwa1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-December-2008
Sted: Søborg, Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kiwa1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 19:58
hej Beanie

Det var ikke afprøvet - men fik samme resultat, desværre. Jeg bliver nok nød til at bede TDC sende mig en ny router, hvilket jeg har hørt hjælper i visse tilfælde.
I mellemtiden må jeg så genstarte routeren en gang i mellem.

Tak for forslaget.

Hilsen Kim
Dali 5,1 sæt: 2x Helicon 800, Helicon C200 MK2, 2x Helicon W200 og Helicon S600   
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Tdc homebox og Stofas ditto er lidt fucked mht. Apple udstyr.


Skummelt, min mors fungerer ellers fint, når både søster og jeg er der med hver vores telefon og tablet. Ingen af os har ordentlig Teleno-r dækning, så vi hopper på hendes router.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu