recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!

 Besvar Besvar Side  <1 646566
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 06:54

Jeg starter en ny køber og sælger-tråd og vil jævnligt opdaterer den.

Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732

Kan i have en god dag
Cybersp@ce

 
 
22.01.2013

Oplysningerne på denne liste vil til dels være fra den gamle liste der er fra år 2010 og sidst blev opdateret den 30-Maj-2011.

Plus at den ikke blev videreført i over 1½ år!

Jeg ved ikke hvor meget af de gamle oplyste data han nåede at få med på forsiden og dem han fik via pb,

plus at det er lidt rodet at finde hold i hvad han tænkte på med hans diverse interne tal.

Skal have kikket de 27 sider igennem som folk har skrevet diverse handler på,

som bliver et større stykke arbejde at få styr på. Der vil ikke være nogen faste intervaller med opdatering af listen.

 

Jeg vil efterhånden udbygge min nye liste løbende med tilkommende oplysninger efter min egen nye metode/beskrivelse,

og så får vi efterhånden en liste der er up-to-date og som alle fint kan følge med i.

 

Fejl på denne nye liste er ikke udelukket. Skriv hvis du mener der er en fejl der skal rettes.

For at være fair sætter jeg de gamle informationer ind plus opdaterer med de nye ældre/før-oplysninger

i kommer med her i den første tid.

 

Når i opdater med nye handler så skriv samlet antal inkl. den/de nye handler. Eksempel =

Fin handel med Kathrine Larsen fra Matador, hvor jeg købte hendes hus.

Hilsen Agnes (Nu samlet 28 handler med 12 personer)

 

Vil fremover for at gøre det mere overskueligt for alle skrive følgende efter brugernavnet,

alt efter hvor mange data der forefindes efter disse eksempler =

(Samlet 28 handler med 12 personer)

eller

(Samlet 10 handler + 1 x Desværre ikke så gode erfaringer)

(Der er nogen der først senere er startet med at skrive deres handler på,

inklusiv mig selv der har lavet flere handler end der er beskrevet her
og som jeg ikke kan huske detaljerne omkring. Så derfor er de heller ikke anført her.
Er du ikke på listen og kan ikke huske detaljerne af tidligere handler, så start forfra.
Der kommer sikkert mange nye handler du kan skrive på).

Som udgangspunkt går jeg ud fra at folk er ærlige med det de oplyser.

 

Ha’ en god dag

Cybersp@ce



Redigeret af Cybersp@ce - 22-Januar-2013 kl. 09:36
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 646566
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu