recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!

 Besvar Besvar Side  <12345 66>
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 21:07
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 21:13
Hejsa,

Jeg boede en årrække i USA og handlede rigitigt meget på det forum som er tilknyttet anandtech.com Det minder faktisk rigtigt meget om recoredere :) Dengang havde de et system der hed heatware.com som jeg lige googlede og sørme om det ikke stadig er i brug. Jeg flyttede tilbage til Danmark i 2003 så det er et stykke tid siden at jeg har været på heatware, men kan se at de stadig har mine handler i databasen :)


Super sjovt at gense. Jeg regner med at jeg kan flytte disse gode referencer med over til recordere ;)

Spøg til side, men det system virkede fantastisk. Måske kunne man lave noget tilsvarende på recordere?

/Jacob


Redigeret af mylle - 18-Januar-2013 kl. 21:14
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Cybersp@ce Cybersp@ce skrev:

Flemming og Kampus - vi kan vist godt blive enige om at de fleste har hørt om jer på den ene eller anden måde. I er jo nærmest fast inventar her på recodere-forummet. : )
 
Ang. den gamle salgstråd, så har den været væk i længere tid
og den var ikke blevet opdateret i meget længe.
Samt brugeren der oprettede den heller ikke viste yderligere interesse for den,
så syntes jeg ville starte på en frisk.
Lad mig lige slå fast at det ikke var for at promovere mig selv. Men en hjælp at jeg havde et indlæg på over 100 GODE købere/sælgere som man kan stole på.Wink
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 21:33
Jeg skrev udelukkende for at promovere mig selv! Og man kan da ikke lave sådan en tråd og bare negligere gamle handler! Og interessen for den gamle tråd dalede da kun fordi den ikke blev opdateret
+ 70 positive handler!
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af meta meta skrev:

Jeg skrev udelukkende for at promovere mig selv! Og man kan da ikke lave sådan en tråd og bare negligere gamle handler! Og interessen for den gamle tråd dalede da kun fordi den ikke blev opdateret
 
Nemlig den gamle liste var næsten død, derfor denne nye.
Lad mig lige slå fast at den gamle tråd lige nu ikke findes/er tilgængelig!
Derfor er det ikke muligt at sætte de gamle handler fra den gamle liste ind.
Indtil den gamle liste bliver tilgængelig igen er denne lige nu hvad der er mulighed for.
Recordere-teamet er på CES-messen.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 21:46
Jeg kan kun sige. Lav dit hjemmearbejde inden du afleverer opgaven.
 
BS
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 21:51

Folk har snakket i meget længe i rift om at "kan vi ikke få en ny liste..." og den gamle liste har været væk et stykke tid.

 - Men hvis folk synes det er en dårlig idé med en ny liste,
som jeg evt. kan få opdateret med de gamle data når de engang bliver tilgængelige.
Så sig det gerne nu, for så er der ingen grund til at fortsætte denne.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 21:56
Hvis du havde læst vores (mine) kommentarer så vidste du jeg syntes det er en god ide NÅR du har historikken fra den gamle tråd (læs hjemmearbejde) og havde dette på plads inden du selvudnævnte dig til høvding i denne nye tråd (afleverede opgaven)
Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige at du ikke er den bedste til opgaven, men DU har jo truffet afgørelsen (læs: bryder jeg mig ikke om)
 
BS
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 22:06

For at glæde Bschmidt og andre venter jeg med yderligere opdateringer til vi engang forhåbentligt kan se den gamle liste igen, som har været væk i længere tid og jeg dermed ikke har kunnet overføre de angivne data på den nye liste.

Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 22:09
Pyha. Nu er jeg meget gladere :-/
 
Prøv da at tage fat i Lars/Hummelmose så overdrager de da sikkert den GL. Liste til dig.
 
BS
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 22:18
Synes det lidt ærgerligt bscmidt skal ødelægge det gode initiativ. Fortsæt du bare og opdater med de andre informationer løbende... De kommer vel før eller siden ;)
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 22:24
Tak Rasmus. Du har jo helt ret. Det burde ikke være nødvendigt.
 
Hvis du havde fulgt lidt med bad jeg for et stykke tid siden om at få gjort den gamle tråd aktiv igen. Måske med en ny ejer.
 
BS
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 66>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu